| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|


|
2007 年 1 月 4 日 星期四 今日入到學校就打...鐘
之後返課室
英文堂係到zzZZ
之後體育堂...
哇..
跑5次..
跑到我屎下屎下..
之後做熱身..
今日打雨毛球
係到學..開波...=3=
悶到抽筋..
之後得返10分鐘左右..
老師比我地玩..對打=3=
我同娜盈打..
kaka,..
打得幾令都冇..
唔識接>v<
我都唔記得哂點打..=3=
之後小息..
之後果幾堂都zzZZ’’
放學之後..
等車...等左好耐..
先有位..
之後>.上到車..
到左某個站..
有3個人..
好似...傻下傻下果隻..
之後有2個上左..
之後出面果個人..冇啦啦..係到自言自語...
仲係到想打個車..
之後..開車喇..
我發學..好臭
臭到我想嘔..
我睇到我前面果個人...
好''嗚''造''
之後臭我喇..
之後我仲見到佢..
x''比''屎''
之後我............返到屋企..
同佢傾左2句,,
之後...講..
我要走喇
我.....只好...
答/////////哦
我唔知可以講咩~
之後...就比左家姐玩..
我c tv..之後訓~
刊登時間︰2007-01-05 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

 
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 49 | »
|