| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|


|
2007 年 1 月 5 日 星期五 今日去旅行..
好開心呀
不過尼..
我地班得7個女仔..
要一齊..
娜盈唔想要鄭詠兒,姣婆..
但..唔同佢地..
招招1定問....
點解..唔同佢地一齊ar?
費時佢問!
so同佢左一齊..
之後去到之後..
搭車..
我同娜盈一齊坐..
約約同招招坐..
招招講...
我地D性格..
佢話我...
癲癲得得..
嗚嗚''
>v<好嬲呀..
唔彩招招你...呀
口亨!口亨~
之後到左佢地up左好多發話..
up左成個鐘..
哂曬我D時間..
之後11點可以去燒喇..
好驚要自己起火ar..
之後..好彩有人幫我地起姐..
唔係真唔知點好..
1定雞手鴨腳..
之後..D火好細..
之後有人幫我地整大佢...
kaka'']估唔到佢都會幫啵!
之後開始燒..
我地先燒..雞x
之後=3='燒到...到黑咪媽''
不過..我果個..燒得至令..
kaka''
好好味>v<''
之後...娜盈話..想去玩
我話..我唔想玩..
之後佢同約約去..
之後..賴賴又走左..
家燕媽媽又走咪..
得返我1個..
超悶..
之後...差唔多2點..
娜盈返左黎..
佢話,.佢聽到采神..話...得返我1個
佢就返我陪禾..
kaka''
抵錫ar>33333333333<'
之後..2點半返去....
之後上車..
上到車..好累..
zzZZ左陣..
冇幾耐到左..
之後返屋企
之後...冇位ar..
又等到..4點幾先有>v<'
刊登時間︰2007-01-05 05:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

 
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 49 | »
|