| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|


|
2006 年 12 月 25 日 星期一 今日勁正ar...
同彭彭去左網吧...
大陸網吧...
上到香港網先勁...
估都估唔到...
超開心ar..
==================
今日神甘早起左身...
之後去左飲茶...
食左勁多鳳'找'
好好味ar..
之後`去左故媽到坐..
勁無聊ar...
之後同彭彭去行街睇下有咩野好買..
我買左個火機...
幾令ar..
=口=10蚊雞...幾平..
之後..仲於走la..
去左藥材店....
彭彭話..格離有間網吧..
仲有位tim...
之後入左黎..
攪左好耐...
唉...發覺上到...
香港網喎..
之後入左e mail
入我自己個板..
之後諗住打日記la..
冇得打字喎...
之後...又'戀'攪一通..
又比我攪到有得打字..=3=\
我好醒ar..^^'
刊登時間︰2006-12-25 12:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

 
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 49 | »
|