這個sem 雖說只要上四天的課
但保證你不會好過
兩天裡上三次主科maths
難度剛可分為"令人苦惱", "不堪入目"與"嘔白泡"三類
逼使了我放棄add 一個我可能拿到A 的exercise physiology
寄望把時間轉移到溫習數學身上
希望避免成為其中一名肥佬
煩惱沒離開過, 問題是你選擇找東西剋制, 還是正面面對
中文堂學的是粵語發音, 不打緊, 不計GPA, 不用認真, 合格渡過就可
英文堂夠實用, 教你寫application letter 同應付job interview
GE 選了個好科, 叫21世紀健康之道
個Doctor 幾好人,
雖然assessment 可能會難搞少少
但d 野幾biological, 我覺得應該會幾有趣
而甘過甘迺迪既, 莫過於三個同eduction 有關既課堂
首先是課堂學習研究
十月尾就要去做試教
期間要狂匯報進度,
例如課堂內容, 教學設計, 前測分析, 課後反思(每個星期一次)
其次是Curriculum And Assessment
一個sem 內交三份report + 一份e-learning reflection 會唔會傻左少少
仲要冇乜實用性, 偏偏又要人當每sem 一個core 咁讀
最後是Science Minor Core - Science Education
omg 又係要試教 (課程傾向初中綜合科學)
仲要同讀教育文憑果班在職準教師一齊修讀
想唔爤Grade 都唔得 (睇怕遲下要搵Miss Hung 幫幫手)
結論係: 是sem 目標: 棄3 保2.6, 以求avg GPA 力保3.0~
驀然回首,
Year 1 原來真的算hea 算輕鬆了
Year 2 才是大學生涯開始
如此的起起跌跌, 不是過山車, 還可以是什麼
林志炫 - 沒離開過(我是歌手)
|