9點55到SCC
見住成班初中考完試走人
有少少尷尬
因為未試過響佢地面前著到咁唔sporty
XD
好快匿左入校務處填form
撞到Michael 同阿進
(其實佢地兩隻野應該知我呢個時間黎,
專登黎say個hi, R水吹 ;p)
阿進多謝我介紹佢比Miss Chui 黎代課
又比好多寫CV既意見我
Michael 都好support 我
由我考慮apply 到今日番黎志在見一見
都醒我好多內部消息 (雖然D消息意義唔大XD)
好快我就零壓力咁入校史室in
見我既係Ceci 同郭sir
雖然郭sir 同我唔熟但係都超friendly 笑笑口
Ceci 反而尷尬豬, 可能呢幾年太常見到我掛哈哈
有趣既係
in 一份融合教育助理既工
一句關於SEN既野都冇問過我
反而一味關心我搵到教職未 :D
仲話隨時歡迎我番黎做野
都係果句
母校太有愛
許廷鏗 - 根
|