世界有好多無啦啦
今朝一早就番SCC
練埋最後一日繩準備比賽
然後番黎沖個涼換件衫無啦啦就2點
落街食埋個飯
搭鐵去三聖轉的士
無啦啦去到任安千禧
咩都冇準備就去校務處休息室等second in
期間仲諗緊有咩會問我
入到去
今次係校長+夏副校+吳副校
點知
一個課題點教都冇考過我
無啦啦就話請我
我仲好似發緊夢咁
然後經過既莫主任張主任已經開始恭喜我
上到去教員室情況都差唔多
譚主任, Miss Chan Chan, 李老師......
最後得到既資訊係要搞掂果個唔知咩檢定教員申請表
仲有就係7月5日開放日要番去幫手
渾渾噩噩左5年
終於要黎真喇
呢個係考驗既開始
陳奕迅 - 無條件
|