今次係響沙田搭263歸家之時
巧遇人稱關公我稱傑仔既關卓傑先生
40分鐘左右的車程man's talk
我分享了Science Minor 的輕鬆
Maths Major 的無謂
佢分享左佢讀environmental science 既點滴
佢覺得自己讀D野好皮毛, 好唔實用
而我就覺得自己讀D數比起中大就好皮毛, 但係已經夠我煩,
加上又係好唔實用呢點, 算係異曲同工之妙? XD
跟住佢就自爆今日番屯門事源係佢亞媽今年開始焗佢每個禮拜搵日去番私補功輔班搵番多少
可惜酬勞是可憐的3個鐘$170
佢問起我依家番教育局比錢既到校功輔班搵到幾多
我既回應令佢更添幾分憔悴:「1個鐘$150,一日番三個鐘,每個禮拜兩日」
就當我要讀5年點都要搵番多少學費還債啦
Dear Jane - Stand Up
Mr. - Wake Up
|