自問係一個喜歡讀書的學生
當中一個原因是我並不討厭知識的困難程度
唔識係自己蠢啫
問題係我有冇必要讀
number theory ------ 名副其實的數字理論
與小學數學教學談不上有直接關係
又不是我的興趣
偏偏是必修的
啊, 我太喜歡以往愉快學習盡展所長的生活了
可是我還得咬緊牙關
以不屈不撓的學習態度撐過去
今次總算係好叻仔咁做哂prof.比既exercise
而且得到數學神童朋友既大力支持
solution 有求必應 (需知道佢以往考咁多次數學唔溫書都照A無誤)
不過
走出comfort zone -> 應付考試 -> 收工
這就是教育嗎? 很想以粗口回應
不過教育人要有修養, mute了就算
題外話是
現今的小學生講粗口肯定叻過你
加上訊息系統普及
佢地就黎唔識用正常既說話表達自己
教育? 越黎越難了
這方面我必須變得更聰明
Gloria Gaynor - I Will Survive
|