完成兩天中一小組討論班的導師工作
經歷了很多開心事
1
我負責教既1C班竟然有兩個女仔一早就識
一個係泳會既師妹
另一個係我兩年前教過游水既學生, 依加都響泳會度練水
2
今年既學生大膽左
明明佢地之間只係識左一兩日, 但係已經好friend
at least 討論時好肯講野, 唔會怕怕醜醜咁
對比上年得張恩婷張恩晴兩個一樣樣既女仔係度對話
今次整組都有參與討論, 更有氣氛
3
休息既時候D學生係咁問我學校D野
幸好做慣GP
即使畢業左兩年都總算回應到佢地既疑難
這種對新校園生活的憧憬
真係十分青春XD
4
趁完結既時候得到蔡sir 慷慨借mic
等我可以上台講兩句
統計一下想參加花式跳繩學義班既人數
出乎意料是有整整30人首選跳繩班
我見住一隻隻舉起既手真心O左嘴1秒
開6個學藝班, 但係想參加跳繩既佔左全級中一既四分一
5
我果晚急不及待將呢個消息響fb發放出去, 想話分享下喜悅
但係冇耐孫sir 就現身叫我del post,
話未係時候, 又唔係官方數據, 唔應該公開
(雖然我一度想反駁冇公開學校名應該冇所謂掛)
不過乖乖聽話點都好D既
畢竟學校行政呢家野我無辦法干涉
唯有繼續聽命於佢地既安排啦
這樣跳繩學會才有機會活得更長久
AGA - 一
|