天氣開始涼了
請大家多穿一點衣服
不要像有鼻敏感的我
稍一不慎又狂打乞嚏
生日過了兩天
點過?
做下野又訓下覺咁囉XD
丫, 同埋樹海晏晝請我食左餐飯囉
幸好冇乜特別慶祝
之前仲turn down 左一次家族bbq
同埋funfunfun proposed gathering
實情真係冇時間冇心情享受人生
依家越黎越覺得自己響中學既經歷要響大學重覆一次
事關學業上隨年級增長, 越黎越力有不棣的感覺XDD
做功課實在有欠效率
既然學業不得意
新一年唯有建立新目標
近排考緊跳繩裁判
雖然仲未考試, 但係已經feel 到好難合格
不過考唔考到唔係重點
過程中總算對現今跳繩比賽既rules 認識多左
相信呢個裁判course
對我為SCC跳繩學會準備參加學界有一定既幫助
自從人面全非, 加上制度大改
天水圍既功輔班已經冇咁好做
稍為experienced 既導師得番小薯三兩隻
有D導師有功課唔識教夠膽死叫D學生問我都有既
有D導師鬧人雞仔聲, 完全大唔到個細路
自問自己都唔係做得最理想
不過質素真係低處未算低, 唉
唯有繼續本住救得一個得一個的心態啦
咁樣對自己教學、課室管理技巧上既成長
以及對學生學習、行為、自理既成長都有莫大既裨益
大左一歲, 目標將更focus 於自我增值同工作上
Fighting!
胡鴻鈞 - 等一個人
|