520, such a beautiful day
由一開始知道要在母校實習有著無比憂慮
到實習了差不多兩個禮拜已幾乎完全適應校內運作同文化
特別在一眾認識我的老師的友善對待下
傳神少少講句
簡直已經可以當響自己屋企一樣咁自在
直到今日殺出一個破壞王
令我呢條第一次實習既平坦路
無啦啦多左一個挑戰
都唔知應該多得佢定多謝佢好
話說星期三既任安千禧
如果冇聯課活動既話
學生上6堂就可以放學
我教果班今日原本上堂既次序係:
中文->中文->音樂->小息->數學(我教)->英文->英文
好, 入正題
呢位破壞王係一位代課老師
(一位好惡既代課老師)
佢負責代英文老師既堂,
而恰巧原本既英文老師係兼教呢班音樂
但係呢位代課老師係唔識教音樂架
咁音樂堂點算呢?
佢就攞黎教埋英文
變相班學生今日6堂裡面有3堂要上英文
都未算喎
重覆一次, 佢係一位好惡既代課老師
班學生冇左音樂堂已經好慘
仲要上代課老師堂係咁比佢咆哮式教訓
鬧人都唔緊要
你唔好over-run 搞到學生連小息都冇埋丫
打哂上堂鐘先比我入課室開始準備
我果堂已經比你搞到唔夠30分鐘架啦
我仲要比番時間D學生去廁所又冇左5分鐘
依家班學生冇哂生氣又要我幫手安撫,
蘊釀番個上堂氣氛又冇左5分鐘
留番最後做總結派功課又冇左5分鐘
結果我成堂都教唔到野, 學生又學唔到D乜
阻礙左教學進度之餘, 學生情緒又不受控制
簡直係我成個實習裡面最失敗既一堂
最無奈既係
我差唔多落堂既時候
個代課老師響出面(因為又到上英文堂既時間)
無啦啦開窗鬧D學生唔夠靜
come on 我仲響個課室度
又唔係有咩嚴重事故發生緊
做咩要插手我既管理模式, 破壞我既教學自主呢
我汁好哂野行出課室
佢仲要走黎"醒"我兩句
話咩呢班學生好曳,
唔惡D佢地唔聽話,
要鬧多D佢地先得
唉............
我心裡面即刻反白眼
佢地係四年班呀無敵反叛期呀,
what do you expect?
乖乖地答岩哂你D問題兼做好哂你D功課?
就係你鬧到佢地體無完膚,
佢地連上堂既興致都冇,
仲講咩學習呢?
不過礙於佢係前輩
我唯有係佢面前poker face 地唯唯諾諾
"係", "知道", "明白"..........
拿拿林敷衍下佢就走人
同佢講多兩句都費事
資歷淺如我都知啦
每個老師有自己一套既teaching style 係好正常既事
但係唔係每一班學生都一定行之有效加嘛
你唔因應學生既性格同學習特質adjust 下既話,
班學生點會服你? 你既課堂又點會有效呢?
Mr. - 雙面人
|