今晚是SCC家教會會員大會
跳繩學會作為表演單位之一
事前搵左一日出黎練, 練左兩個鐘
3分鐘一首歌既演出, 我起碼要跳分半鐘
大繩設計到冇得再簡單:
大繩連鎖+繩中繩+彩虹
簡單黎講, 就係全部前跳
上到台
老老實實
我都好緊張
足足5年冇響SCC hall stage 跳繩比咁多人睇喇
上一次已經要數form 4 參加Spot Light
加上自己戲分咁高, 大有失手可能><"
而且事前綵排冇一次係0 mistake
夾歌又未係咁熟
好多uncertainties
終於到出show 果陣
細路們大繩大mistake 一個
kick 到有一細part 冇左
其他小錯基本上響台下既家長們唔會幾覺
我都細kick 左兩個
好彩好快修正
加上跳繩表演幾中家長們既口味
響佢地心目中幾有"才藝"既味道
每跳完一組花式, 佢地都會自動自覺拍手, 反應唔錯
所以成個表演都算係成功同順利既........
當然有好大既進步空間啦
首先其實我唔應該跳咁多啦
i should let my students shine more
but 今次又係趕時間左少少
加上佢地唔肯花時間練咁冇辦法啦
其次就係穩定性啦
全部只係前跳就可以完成既大繩花式都可以大kick 繩一次
其實係一個幾嚴重既問題
以我班學生既潛質
理論上係唔應該有呢類失誤發生
最後就係有一位一加入我地跳繩學會
就要即刻幫手表演既form one 小朋友
技術的確係冇我教開既咁純熟
某程度表演既主要失誤都同佢好有關係
當然年紀尚輕經驗尚淺唔可以怪佢啦
著手點樣汁番整佢D動作先係重要既課題
anyway 這個表演給跳繩學會帶來一個不俗的開始
連同10月開始加入的10個8個學會成員
預計今年跳繩學會又會有一番新景象
繼續開心跳開心玩
C AllStar - 星海
表演片段
|