一連兩個星期逢一至六9-12既暑期數學鞏固班
終於完滿結束
quite exhausting 架成件事係
每朝行行企企3個鐘吹水
落堂之後番屋企改工作紙出工作紙填教學進度表
重點係
我覺得呢D班除左令到我呢D教育系學生
唔想番長時間part-time 又可以賺番多少之外
其實真係完全冇意義
我totally 感覺呢D班響度剝奪小朋友既暑假
無啦啦兩個禮拜暑假既朝頭早都要番學
老老實實
我唔理你每朝呢幾個鐘攡去訓覺又好,
做下運動又好, 響屋企睇下卡通片都好
點都好過番學做數啦大佬
暑期作業大把數有得你做啦
當然, 唔好彩既話, 你亞媽會買定幾本補充看門口-.-
放過班細路啦好嗎
不要將補課年輕化
高中有排你補
許廷鏗 - 我的志願
|