夏副校下晝打電話黎
叫我寄一封自薦信去任安千禧
電話裡面每問我一次想唔想番去做
我個腦都理解為我究竟有冇能力去做
任安千禧
我問10個搵教職既人
肯定有10個半話想去做(只要撇除交通問題)
個個都想
但係唔係個個都有咁既能力
搵工見工從來都係講showcase 你有咩貢獻
人冇我有 人有我優
偏偏
我有既野, 任安千禧早已經有更好
舉個例子丫
我有跳繩教練牌, 任安千禧有個世界冠軍級教練Ken Sir
我有足球教練牌, 任安千禧一早請左前香港甲組球員既校友黎教
我學到既野, 包括點讀書同點教人讀書, 全部都係任安千禧教我
唯一優勢可能係我係親生仔, 又響任安千禧實習過
有歸屬感, 適應力快
留意番
呢D叫有自知之明而唔係自卑冇信心
儘管我身邊既朋友
不斷提醒我係由間學校而唔係自己去判斷適唔適合
不斷叫我要樂觀, 樂觀同樂觀
我還是更期待一個更適合我回去的機會
更期待一個更適合現在這個時機的人
不管如何
夏副校這麼關心我
我還是得回去答謝一下見一下聊一下
JW 吳業坤 - 原來只因深愛著
|