連續第11年參與SCC Swimming Gala
做左校友之後第4次參加Teacher-Student-Alumni Relay
每年既組合都係泳隊既好朋友
雪喬-Ritter-Abby
Yammy-Ritter-震
Yammy-Philip-Abby
今年係Flora-Ritter-Abby
特別係3隊有2隊都係我砌
除左我果隊
另一邊Yammy-嘉豪-楊穎禧-達仔
頭3個都係我邀請XD
仲有另一隊係F.3拉左Maths TA 去玩
不過比起往年既Swimming Gala
今年真係失色左少少
尤其大部份泳隊已經冇練水
嘉豪同Abby 完全不在狀態
兩個游50蛙都慢到喊
Abby 因為冇對手叫做保得住D金牌
但係嘉豪就輸左比佢籃球隊個friend
4社砌接力都差D經驗
識游果班任人擺佈冇乜戰略性部署
總之最快果4個就一隊
搞到B隊真係好似陪游咁
唯一開心D就係睇住自己一個個識既人
無論做helper 定落水游都投入其中
終於到我壓軸出場
今年好緊張
因為知道自己其實係頂硬上
右邊膊頭真係傷到唔應該再游水
今年諗住穩陣D游蛙唔轉自由手應該冇咁易出事
點知游到中段chok個蛙手chok得大力D都
成程50米扭親2次
純粹忍痛游完全程竟然都比我游到45秒
(你話如果唔傷真係快番兩三秒都仲得)
仲要係第1個掂池
之後班泳隊fit 馬再幫我帶開多半個池
總算告別之前拎番塊金牌完美結局
王菀之 - 突然一生人
|