---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
自己遲到仲要話人地不負責任~
唉€外星人就真係外星人~真係好難同你溝通lo~
好心你啦~自己係某方面滿足唔到就咪我我發洩啦~
有冇人同你講咁樣做你好kai呀€~~有一d不負責任ge fd就會有佢地撐你~
so what?!你都係唔岩~自己唔岩仲要話返人地轉頭€好真係好勁~
今日約1點~d人2點先到~一d time management都冇~
冇野好講~一遲到仲要好似奉子咁~~~一聲sorry都冇~
遲到大王~你好勁呀!!!