---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日唔洗返學~訓到11點幾先起身~
之後就出去陪耀食lunch~去左新之食~真係勁耐冇係果到食lunch啦~
去左個偏位~食左個番茄牛肉飯~好正€不過食完之後~唔知係咪因為d飯問題~
話哂都係第一餐~就食飯~個胃唔係好舒服~
之後就要去吉慶圍~因為我地要做圍村ge project~
所以要搜集資料~影左d相~不過講真~冇我想像中咁大~
仲有就係~真係好熱 = =""仲要對住班外星人= ="真係想死~
好彩打左電話比KAWAI~有佢陪我姐€