今日我同呀欣佢地去左騎單車~
真係熱死人啦~講真~正常係唔應該le d天氣騎單車~
天氣報告話就話今日會多雲有雨~但係今日就哂到呀媽都唔認得= ="
一舊雲都冇呀~成31度耶~我mum仲要同我講叫我唔好去~
佢驚我會中薯~講真~我都驚~我地一去到就買定支水先~
初初支水係凍ge~但因為天氣真係太熱ge關係~
好快就變左做暖水啦= =""我地未開始騎單車~
就熱到成身都出哂汗啦...不過講真~我都好耐冇騎單車啦~
上一次騎單車係幾時我都唔記得啦~不過真係好好玩~
我地騎左1個鐘左右~真係唔得~要去休息~
就騎到去體育館果到~輪住入去涼冷氣~因為去有人睇住d單車~
唔可以比人偷~真係勁舒服呀~簡直係天堂同地獄ge分別lo~
休息到差唔多時間~又開始再騎了~好好玩呀~
不過就真係累死人了~~~












