---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又係落雨~唉...又落雨啦~
一日落到黑~得閒到我都黎訓著~
得閒食下糖水~不過我就一定唔會食咁多~呵呵~
同呀紅姨傾傾下計~突然有隻野係上面趺左落黎~
一望~見到係一隻螳螂~咁大個女第一次親眼見到螳螂~
我同紅姨就立即向後行~勁噁lo= ="
我同見到就好似咩都唔理~一手lo起佢~拋左佢出去~
啞左~我mum真係好勁~咩都唔驚~佩服佩服!