今日要考中文口試~3:00就出左去啦~
去到食左野~之後再搭的士上去~
去到係到呆等~雖然話就話4:30開始~
但我唔係第一批~而係第二批~
等第一批考完~都差唔多5:00幾~又要勁悶~
課室又要靜WO~等到我差D訓著呀~
到我考果陣~我地果組得4個人= ="
基本上全程得我同果個男仔有講野~
條題目係"青少年追求名牌沒有不妥,你同意嗎?"
我就話唔同意~而果個男仔就話同意~
我就同佢係咁講~而另外一個女仔講左幾句就唔出聲~
而另 個男仔就問佢野又唔理人~又唔講野= ="
其實LE條題目都幾好講~我都幾滿意自己GE表現~












