好唔開心呀~今日返工個陣~我見到mum佢係到編更~
我下星期四點都係要返工~佢同我講話唔夠人~
勁唔開心lo~人地個日生日耶~又要人返工~
mum佢同我講話有冇fd搵你先~
我冇聲出.....灰~個刻勁想喊~
結果有日成日都黑面對住d客~想笑都笑唔出~
雖然話就話天日再fd食飯係慶祝6月生日果d~
但我唔想正係食飯~其他慶祝活動都冇~
唔通我今年ge17歲生日就係工作下~冇fd陪渡過~
我不想!!!!!勁勁勁唔開心.....我同我dad講話唔想返工~
我dad話生日大哂呀?對於你黎講緊唔緊要啦~
對於我黎講好緊要~
開始唔想返工lo~又冇得同fd出去玩~當我返工個陣~
又唔岩時間出黎玩~我又係星期日先假放~
基本上見佢地ge時間唔多~我7月又要去英國~
點見姐.....唔開心呀!












