Chaogeste
暱稱: Ban Chao
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
One LovE a DaY
最新文章
立於雪地上的步途(´∀`...
`' 人生的第一次~ 鬼...
`' 熱愛靈魂學~ 給你...
`' 晨興理荒穢~
暑假無聊GE你come on~...
2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


"yo~已up album > < nn的一天 分類: 未分類

6.24

Baby們~   > <    入去我Album LA..  http://photo.qooza.com/chaogeste   Expo D 相相~ `'

今日又開始我GE補習生涯LA~    yoyo

點知去到同佢地兩個得個「玩」字  @@

我好慘咁比人打左超多野呀...  T^T

嘉希仲用窗簾包住我..  =  =|||        不過都幾頂癮~~

因為Designer唔比我影相~  > <

所以影左位評判..  @@

 

 

 

之後就同佢地兩個係到睇鬼片...  > <|||

睇到樓下戈個Brother嚇到目無表情..  XDD

 

 

 

 

 

晚上去左Top one  =3=

打左我好耐都無打過GE機~   做左一晚「機婆」

........ 搞到成身煙味...   Shit !!!!!!!

下次我要無煙GE   T^T

之後係返Home GE路途上...       我見到D回收垃圾桶

分為藍、黃、啡同綠~    我見藍黃啡三個垃圾桶都有把鎖係上邊,不過我見到綠色個垃圾桶上.. 有一個形似貝殼GE鎖...  > <"

我行前D,見到原來係隻蝸@@

Then我就用手指指住戈隻野..  諗住同兜&lily講:嘩~  好大隻蝸牛呀!!

點解我講到個「嘩~」字..  兜就望住我手指指住GE地方,之後好尖咁:呀~      我眼前見到Lily GE背影望都無望過兜「呀~」咩,就跑到老遠LA

我笑...  XDD

三重奏:  嘩~     呀......    噗噗~~  (腳步聲)

 

最後,...  完~~~

出世時間:2010-06-25 12:29 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Chaogeste 的日誌)


mankie 於 2010-06-25 12:06 PM 發表:
嗯..補習..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teddy2000101 於 2010-06-25 11:27 AM 發表:
補習原來是這樣的...
現在才知道..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mrpanda 於 2010-06-25 10:05 AM 發表:
這是補習嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hou19ac 於 2010-06-25 09:50 AM 發表:
白痴XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



binbin1994 於 2010-06-25 12:35 AM 發表:
說啥好呢..
無言了..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





PlaY My Timing~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 510
今日人氣: 1
累積人氣: 2232