|
|
2010 年 8 月 10 日 星期二  |
| `' 晨興理荒穢~ |
分類: 未分類 |
8.10
今朝4點幾起身,睇電視睇到無野好睇.... 跟住就去左"理荒穢" la
之後5點幾呢...@_@ 就約左人去睇日出LA~
唔好介意以下相片像素低.... > <"
個太陽仲未滾出尼!!!

奶LA奶LA @.@ 戈兩個人GE背影好似睇日落咁,好傷感...XD

完全出世LA... 拍手.... >3<"

天涯共此時!!

無聊作~ :P
今朝突然諗到一段詩~ ><
落霞與孤鶩齊飛,秋水共長天一色...
尼句野係形容雨後山水GE美態~ @_@
但係呢,我今朝就見到同尼個差不多GE景象 秋水共長天一色,旭日與孤鶩齊飛
未日出前,我根本分唔清天空同海洋GE分界線,即係地平線。所謂秋水共長天一色..
日出GE時候,有好多候鳥飛過。就硬以旭日與孤鶩齊飛LA... 
清晨.. 寧靜夾雜住海桐香同幽幽鳥鳴~
情景不在話下.
所以建議大家一齊晨興理荒穢,咪成日帶月荷鋤歸 XDD
byebye~
|
| 出世時間:2010-08-10 11:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mankie 於 2010-08-11 08:55 PM 發表:
無聊..
|
網主回覆
Yes~.. Posted at 2010-08-11 02:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我屋企睇到日落咋... XDD Posted at 2010-08-11 02:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
海皮>< Posted at 2010-08-11 02:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我只係知道作者唔係秋天寫li首詩.. @.@ Posted at 2010-08-11 02:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
但係我心向理喎~ >< Posted at 2010-08-10 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|