Chaogeste
暱稱: Ban Chao
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
One LovE a DaY
最新文章
立於雪地上的步途(´∀`...
`' 人生的第一次~ 鬼...
`' 熱愛靈魂學~ 給你...
`' 晨興理荒穢~
暑假無聊GE你come on~...
2010 年 9 月 24 日  星期五   晴天


`'人生的第一次~ 鬼壓床!!! 分類: 未分類

9.24

尋晚經歷人生第一次"鬼壓床"  @_@"

即係"睡眠麻痺症" GE一個症狀~    

但係戈種感覺真係好奇妙!!!!    就係明明有知覺,但係身體郁唔到,好強行咁用力,但係得個「震」字~

講野都講唔出聲,出到都係D「震」音~~~ 

High!!!     Search過...  30~40%GE人一生都有一次咁GE經驗~

不過我都希望試一次好LA...       有第二次GE話,或許我身體機能出現問題....=^=

 

岩岩跑左2500M....    =.=  好爽~

下次先計時LA................

好眼訓!!!

聽日仲要去戈個死人講座~         

Good luck!!!!!

出世時間:2010-09-24 11:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Chaogeste 的日誌)


nancy2009 於 2010-09-27 05:59 PM 發表:
我經常性都會鬼壓床啊。哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hou19ac 於 2010-09-25 01:16 PM 發表:
未試過-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ben623 於 2010-09-25 02:49 AM 發表:
2500-_- 真爽bo-v-;
CoMm2nT`~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



偉 於 2010-09-25 12:36 AM 發表:
成日都系咁 - - !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jay22Jay 於 2010-09-24 11:50 PM 發表:
唔想試...
都希望永遠唔好試....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teddy2000101 於 2010-09-24 11:41 PM 發表:
暫時仲未試過呢種情況-,-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





PlaY My Timing~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 510
今日人氣: 4
累積人氣: 2248