|
|
2010 年 6 月 25 日 星期五  |
| " 太Hea la > < |
分類: 未分類 |
6.25
今朝6點先訓.. 哈哈~ 好High..~
之後7點半被人約左去食早餐,訓左一粒鐘左右,我會變痴線!! > <
好開心咁.. Hea完左成個上午~
中午唔小心訓著左LO.. > <
好彩記得去補習姐~
哈~ 今日仲好呀.. 開電腦玩Game,玩拋公仔同埋睇電視~ ^^
跟著就返左KP la~
唉~ 比人插水... V_V unhappy..
不過又真係自己衰GE,但係我頂唔順係瞬那間比人狂插.. =.=
妖妖~
今晚唔知有無人去睇 <<分手也說愛你>>呢?!
The EnD~
|
| 出世時間:2010-06-25 09:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我好想睇 分手說愛你 啊.. 有FIONA.. 但系都系等網上有先..
|
|
|
mankie 於 2010-06-25 09:55 PM 發表:
補習....
|
|
|
============== ===================
|
|
|