|
|
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
| `'進度還好~ ※效率低!! |
分類: 未分類 |
7.18
今日因為睇水滸傳,睇到唔想出街.... Orz
但當我睇到3點幾GE時候,我見到Facebook.. 有人Post左海綿寶寶版死亡筆記出尼,就勾起左我對死亡筆記GE回憶..@_@
所以又再睇返 XDD 水滸傳就係咁比我遺忘左幾粒鐘,到而家... 睇到44回,但係共有120回,即係我仲有76回要睇.. >0<
聽日KD,真係好無奈=.= 點解佢可以唔打電話尼通知聲架呢?!
睇尼我一個星期唔洗補習架LA.... Orz
頂~
聽日又要早起..
好... 繼續我GE Death note先 XD
無心機睇水滸住呀.... > <||||
不過希望同原計劃一樣,今個月之耐睇曬佢LA ^^...
Go ahead !!!!!
|
| 出世時間:2010-07-18 08:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mankie 於 2010-07-18 11:30 PM 發表:
what the fuck... how come ..
|
網主回覆
呀... 係喎~ 你唔講我連聽日英測都唔記得
我甚至唔記得有咩功課LA!! XDD Posted at 2010-07-18 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁你實輸LA
XDDDDDDD Posted at 2010-07-18 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
How come?!!!
兒童版超簡短,睇左好似無睇咁=.=
你都係做返個Teenager la XDD Posted at 2010-07-18 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|