Chaogeste
暱稱: Ban Chao
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
One LovE a DaY
最新文章
立於雪地上的步途(´∀`...
`' 人生的第一次~ 鬼...
`' 熱愛靈魂學~ 給你...
`' 晨興理荒穢~
暑假無聊GE你come on~...
2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


" ※酷"營"第一天 第一次著醫生po 分類: 未分類

7.19

今朝去科大,點知...  遲到Orz

遲左25分鐘,Although有人比我同AKI更遲  =.=

 

聽完睇完戈D比阿凡達更加具真實感GE野之後,就到左Lunch la     食小熊貓~  @0@

之後研究完一輪,就到做實驗時間...

著上科大GE醫生PO~

起初我唔知點解D女仔好似好驚咁,原來,佢地睇到門口有三條真人腳解剖,好抱歉..  > <"  唔記得照戈三條人腿,聽日補返~

之後做做下實驗,有兩個男仔係到...  嘩~    原來,佢地見到D真人解剖嚇親,之後我行近D睇,見到....  原來人肉睇落去同豬肉係一樣,但係彈性同牛肉差不多..

仲見到個染色GE心臟,好靚~  =v=               原來個腦係淡橙色加少少奶白色架@_@

相都係聽日補..   XDD

都算識到一個新朋友掛...XD

 

唔洗返學GE代價就係要狂用幾十支試管做實驗

唔洗做功課GE代價就係要寫比功課更多GE實驗結果

唔洗上四堂苦悶課GE代價就係換來8個小時GE科大歷程

不過最後GE體驗就係.......

比返學攰2倍,新鮮感比返學多10倍!!!!

XDD

聽日繼續努力!!

出世時間:2010-07-19 08:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Chaogeste 的日誌)


a454747727 於 2010-07-22 09:08 PM 發表:
唉...
我好想去好想去好想去丫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nancy2009 於 2010-07-22 05:47 PM 發表:
哇,著上白色衫,真係好似醫生。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



binbin1994 於 2010-07-22 12:25 PM 發表:
horrible
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



juneabc 於 2010-07-20 06:02 PM 發表:
= = 我都唔知講咩好...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Namidairo_Pr 於 2010-07-19 09:56 PM 發表:
感覺好似好好玩咁bo =[
so jealous~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hou19ac 於 2010-07-19 09:23 PM 發表:
=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mankie 於 2010-07-19 09:21 PM 發表:
相相相..
對腦有興趣D -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teddy2000101 於 2010-07-19 08:18 PM 發表:
@____@"一定要影相丫!!"
我都想睇下人體入面d野係點既@____@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...
(俏俏地)  其實我有照人體戈D,除左戈三隻腳,我懶得Post  XDD
Posted at 2010-07-19 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mrpanda 於 2010-07-19 08:11 PM 發表:

一上facebook就見到你食蕉 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車~
無計...  比人玩XD
Posted at 2010-07-19 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





PlaY My Timing~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 510
今日人氣: 0
累積人氣: 2324