I love
Y0U*``
MORE
TheN
Every*
OnE
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
擦膠的心情對話..
偷偷跟你們說..
I l0ve FAHRENHEIT&AARON
I w0uld like t0 died,,because 0f fahrenheit
上來的都是朋友..
 

擦膠=]
這裡記錄我生活&心情點滴..
有開心..
有不愉快..
看完要給cM..
ChiKeNWinG
暱稱: 擦膠=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
擦膠=]
最新文章
台灣的超神經歷`
台灣相相遲d更..
在台灣回來後的感想[關...
2個男人玩的日子..
回來了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 304
今日人氣: 3
累積人氣: 4828
2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


去迪迪尼做唔足準備 分類: 出街

金日去迪迪尼..

係跟學校去..

不過都有wiz,,lumlum,,cythia陪..

一早就同wiz有荔景等..

通常去機場先搭個條線..

金次唔係啦`

仲話有咩星黎就去機場..

玩左好多次..

同d細路玩水..

仲激過細路囉咩事..

濕曬..

好耐玩得咁激啦`

玩完去食飯..

比人話我地有錢..

都十下十下..

冇理..

照食..

換左迪迪尼飛..

可以成日去啦`

 

 

2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


88啦打令 分類: 生活記事

打令,,

送你機啦`

好唔捨得...

雖然唔係識你好耐,,

不過我好容易喊..

唔好見怪..

2點去到機場..

你4點就入閘..

得2個鐘..

係banger king玩uro..

送完你之後就去買33..

買完番屋企..

2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


生日快樂` 分類: 出街

金日同晴打令,,晴h0ney,,澄,,燁,,suki一齊出街..

因為1o號打令要去加拿大啦`

同佢地行沙田..

係到傾左好耐..

同打令sAy 88個陣都差d喊出黎,,

上車個陣喊左,,

d人仲唔知咩事....

幫表慶祝生日..

玩到好晚..

1o號就送打令機啦`

 

2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


臭茱蒂 分類: 追星日誌

琴日judy黎香港,,

一放就去機埸..

不過真係等左好耐,,

就去食味千同飲許留山..

食左好耐..

見到牙ta同佢d fd,,

我地就勁驚..

之後等左好耐就去奧海城..

見到fd..

知道原來係我地去食野個陣就出左黎..

唉`

之後就去排隊..

不過見咁多人著黑0r白色3,,[向MJ致敬]

就去買33..

買完之後就買ice cream..

再之後就去買kfc..

入埸食..

食食下..

wiz見到一個熟悉的身影..

我地就好驚,,

d雞就放落袋..

就佢出黎..

佢真係幾靚仔..

不過都唔係最靚仔..

不過dance真係好勁..

d MJ fans都拍曬手..

唔見william出黎都係咁既反應..

之後見佢走就拿住2支花衝出去..

哈..

勁cl0se囉..

之後追的士..

勁好笑..

關的士個陣lum支花個頭係出面..

哈哈..

之後去到h0tel同佢講左少少野..

佢好好人..

之後就走人..

金日去送機..

送唔到來囉..

算..

係新世紀玩un0..

勁好笑..

多謝lum

陪我去睇狗狗

2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


生氣中.. 分類: 生活記事

頂,,不要以為我的護照在你們那我就不能去,,門都沒有..你以為你是誰,,只是我的爸媽而已..就可以拿我的東西了嗎??我不會再忍了..

停,,夠,,放鬆一點..

看完我們結婚了..

發現幾個很好笑的東西..

就算地球變成3角形也要贏,,

那現在地球是3角形嗎??

賽跑要看地形,,風向,,也太好笑了吧!!

還有,,

小賢好用心..

可是也太怕昆蟲..

跟我一樣..

你也太不囍人家太露..

好好笑..

敗給你了..