| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 真的~~~~~~~~~~~~~ |
分類: 明星bL0g |
真的是吼~~~~~~
難得今天有時間寫網誌 竟然就是要發表一下論文
今天不小心看到了一篇報導 真的覺得是個給它誇張且不實的報導
藝人 沒有隱私 沒有空間 也沒有交朋友的權利嗎? 怪怪
稍稍有些風吹草動 就會被莫名渲染
拍個戲也要被寫 真奇怪 認識了朋友也要被寫 實在太妙 觀摩個演唱會也要大驚小怪
唱個KTV更要拍拍寫寫 吃個飯應該更能大作文章 看電影我想更不用說 吼!搞的我變形金剛都不用看了! 哈"開玩笑的 我還是看了 "哈哈 好看!
是啦 最近在拍攝桃花小妹 當然 也希望新戲一開拍 能夠拍攝順利精采 也希望跟每個演員相處融洽 拍攝起來 當然就能順心如意啦
拍攝完 大家能成為好朋友 也是很好的一件事不是嗎 俗語說的好 百年修得同船渡 大家要惜福知足~~感恩阿~~~
of course可以有想像空間 但別斷章取義 亂猜一通喔~~~~~~~ 神愛世人 願主保佑你
話說到這 身為公眾人物 平常除了要以身作責 拋磚引玉之外
其實辛苦了一整天 就在下了班回到家之後 是非常需要私人生活空間的
請everybody 別又在我家樓下等待了好嗎 因為我不喜歡 我媽也會不知所措
對你們來說也是辛苦又吃力不討好 不是嗎 請各位幫幫忙好嗎 謝謝ㄟ
好啦 到了這個時候 又有好消息要告訴大家了喔
****** 東城衛 曾沛慈 武虎將 內地宣傳行程大公開******
各位粉絲們,讓大家久等了!
「終極三國」要到內地宣傳囉 ~
武虎將 東城衛 曾沛慈
即將前往廣州 深圳 作為期五天的宣傳工作 ~
跟緊腳步就有機會親眼見到他們!
想要來接機的朋友們~
請跟各地百度吧主或中文網的版主等聯絡結伴而來吧!
參加藝人:【東城衛】 脩、鐙、冥、戒 & 曾沛慈
【武虎將】 胡宇崴、寺唯宏正、班傑、博焱、邵翔
航班: 7月16日 CZ 304 13:10-13:45 廣州
(我們機場見囉!!!!~~)
其他行程; 7/16 CZ 304 13:45抵達廣州電視宣傳
7/17 10:00-15:00 東城衛 脩&曾沛慈 武虎將 廣州一日遊(與媒體)
7/18 下午 廣州 百事蓋世群星星光演唱會 媒體發佈會
晚上 廣州 百事蓋世群星星光演唱會
7/19 下午 深圳 百事蓋世群星星光演唱會 媒體發佈會
晚上 深圳 百事蓋世群星星光演唱會
東城衛&曾沛慈 回台
哇 ~~聽起來好棒喔
大東也好想去喔~~~~~~~~~~~~~~~~沒關係
先讓大東的師弟妹們一起先和大家同歡樂囉~~~~
希望支持大東 和 支持飛輪海的歌迷朋友們 一起去共襄盛舉喔
喔耶~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|

| 真的無可救藥` |
分類: 生活記事 |
最近都迷上了金賢重..
大家不要看我們結婚了..
真的會變心..
我發現..
小賢有很多優點..
又會音樂..[歌手都會吧]
他也十分4次元,,
是一個脫線小寶寶吧..
抓1o隻蚊子可以保護一個家庭??
大海一定有鯊魚??
只有你才會想到的吧!!
不過真的很細心..
大家以為不上心的..
他全部記得..
以為不在意的..
他卻不會忘記..
他也真的很可愛..
炎某人..
你應該要學一下他吧..
小賢..
愛上你了..
ss501也太可愛了兄..
大家要喜歡喔..
朋友們,,我真的沒變心..
不要再說我變心了..
|
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
| ss501vs棒 |
分類: 追星日誌 |
金日ss501走啦
我地一早就去到黃埔海逸..
依加可以講啦`
佢地係184o影相同訪問..
小賢同一個團員住埋係1228..
我同佢地上去個陣咁唔好彩見到經理人定助手..
我地其中一個串佢..
其實個經理人定助手冇咩野..
不過唔知1o月追唔追到啦`<
之後追的士去機場..
勁勁勁好彩..
等佢走左之後就等埋棒..
我地又追的士..
見到王子say hi囉..
勁嘟..
比D追星車夾住曬..
不過以經好過其他..
可能波波有幫口叫唔好掛..
佢地以為我地追唔到..
冇咁易..
知道佢地住邊間h0tel..
仲知道佢地住邊間房..
我地搵個陣比食蕉見到..
比人叫我地走..
走個陣見到大目老師..
佢o左囉..
我地就走落去..
我地走落去個陣..
見到d dancer去紅館..
可能綵排掛..
我地就係對面大叫,,大目,,辛苦了,,
佢就對住我地笑..
得我地幾丁人見到..
其他人都唔睇..
之後走個陣係火車站見到大目老師..
係咁好彩,,去7仔買野飲都見到..
想佢地唔係綵排咩..
佢好似認得我地囉..
同到佢影相.. |
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
| 行青衣城+睇ice age3 |
分類: 出街 |
金日同表,,33同埋佢地行青衣城..
換左上次個d生日禮物..
之後就去睇ice age3..
好好笑牙..
睇完之後就去食味千..
等左好耐..
就個陣去左cd xxx h0use..
聽左tank d新歌..
幾好聽..
之後食完就番屋企啦`
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 50 | »
|