I love
Y0U*``
MORE
TheN
Every*
OnE
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
擦膠的心情對話..
偷偷跟你們說..
I l0ve FAHRENHEIT&AARON
I w0uld like t0 died,,because 0f fahrenheit
上來的都是朋友..
 

擦膠=]
這裡記錄我生活&心情點滴..
有開心..
有不愉快..
看完要給cM..
ChiKeNWinG
暱稱: 擦膠=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
擦膠=]
最新文章
台灣的超神經歷`
台灣相相遲d更..
在台灣回來後的感想[關...
2個男人玩的日子..
回來了..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 304
今日人氣: 4
累積人氣: 4834
2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


ss5o1超帥的.. 分類: 追星日誌

629約左wiz同佢一齊行街街..

之後就去機場接ss5o1..

等左好耐,,

等到好火..

d人成日係到叫..

唔知叫咩`

之後1o:3o分左右就出黎..

由9:45講到1o:3o先出黎..

想講我地真係好好搭傘咩..

人人都同我地講野..

有多過2oo幾人黎囉..

勁多人..

佢地一出黎..

就勁多人衝上去..

好彩有wiz拉住我..

如果唔係就咩都冇..

真係好多人..

我又入又出..

最後出左去就見到金賢重同一個團員[靚仔]出黎..

我一同金賢重有eye接觸之後..

就high左,,

係佢面前..

佢就笑囉,,仲sAy hi..

我真係happy到..

之後團員[靚仔,,我遲d會p0st名]隔離有個fans,,

佢就笑笑口望一望..

個fans就行出黎..

勁好..

之後金生同靚仔團員就入左等候室..

留番3個係出面..

我明你地既..

睇完就同wiz走..

用左32.5元搭的番屋企..

3o/6

番完學就去搵wiz同wingki佢地..

之後就一齊去酒店[2/7之後先講]

等左好耐..

之後lumlum就走左..

我地追落去..

我地知佢地住咩室..

哈哈..

之後係出面等..

好驚囉..

之後好多人就開門,,

d記者出黎就話都係花樣男子果個最靚仔..

好奈都冇聲..

之後又有人出黎..

冇小賢..

不過就聽到小賢用很可愛的口音說88..

之後有3個團員就出黎..

一個有set頭,,一個戴帽,,一個擇噴水池..哈哈..

還看到2個團員玩遊戲機..

真的好可愛..

之後就落去..

比人見到..

仲同我地講唔係咩囉..

好好笑..

之後就落大堂等..

佢地一出囉我地就叫啦`

靚仔團員有望鏡頭say hi..

我地講埋韓文之後[讚人的],,

佢地好似聽得明..

就係到笑同狂hi..

之後就跟去美x華..

想講小賢做咩唔出黎..

我知你想休息..

不過都比你休息`

想講你地可唔可以唔好咁q牙..

不過係韓國食唔夠..

仲要黎香港食韓國料理..

仲飲醉囉,,有一個..擇噴水池頭果個..

o左..

成日要去t0ilet..

真係好好笑..

之後就搭車番屋企..

正確d係搭的士..

111..

好費..

算..

追星係咁..

天日唔追一日,.

後日再黎..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


想買新電話 分類: 生活記事

我部電話成日都死..

想買新電話..

大家幫下眼啦`

以下係我想買個幾款的網..

大家上去睇睇..

睇完比意見..

全部都係t0uch..

http://www.htc.com/hk-tc/product/touchdiamond/overview.html

http://hk.lge.com/prodmodeldetail.do?catModel=0&actType=&modelName=&currentPage=&categoryId=0102&parentId=01&modelCategoryId=0102&modelCodeDisplay=KU990#

http://www.samsung.com/tw/consumer/detail/detail.do?group=mobilephones&type=mobilephones&subtype=35g&model_cd=SGH-I908XKABRI

我發現我睇中個部係韓版機..

samsung anycall SCH-W750..[花樣男子個部]

想講唔係因為花樣男子先想要..

一係因為好靚..二係因為我部機真係好廢..

我等你..

SCH-W750

不過如果香港真係冇..

我就買上面個幾部其實一部..

7月中買掛..

金范 分類: 推推推推推

最近發現我越來越愛姓金的韓星..

[只有2個]

大家..

原來金范唱歌都蠻好聽..

謝謝你們` 分類: 出街

金日朋友們出來幫我慶生..

有燁燁,,SAM,,h0ney,,布,,lumlum,,wiz..

我們在地鐵站等..

之後就去一田..

謝謝你們幫我寫東東給我媽..

sam之後走了..

謝謝你的生日禮物..

不過可以不送啦`

有心就好..

燁燁,,謝謝你的生日卡..

之後wiz&lumlum到了..

就去唱k..

你們不要怕..

我只要太想我婆婆了..

可是下次都不要唱稻香好了..

會嚇到人..

之後你們就走人..

我們就唱到最後..

謝謝你們..

我好開心..

cm喔..

2009 年 6 月 26 日  星期五   晴天


行街街` 分類: 出街

金日同wiz行街..

本身想整台証..

不過有d事冇整..

去左拿台灣想入飛飛演唱會飛..[勁]靚..

之後去左stage..

好小3睇得上..

去台灣先買..

之後就行左去時代..

行左一陣就去mk..

食埋飯飯先走..

遲d先p0st相..

追完金生一次過p0st..