電話回來的日子剩下16天
其實都唔知係咪剩下16天
因為我已經唔記得左幾時唔洗再收部電話 lu
31/10
2:30 放學
ThEn 回宅換衫
NeXt 同MMY去MK
響雅蘭搞左一個大頭佛
之後去旺中
無聊
響果到鐘到好多人呀
小英姐 陳容輝 周天莉 朗娜甸奴
哼 咁Q既
有人話返屋企換 3 囉
換咁耐 = = 點知最後都冇出黎
D 冷麵好好味丫
不過有少少辣
七點幾返黃埔 (唔想返屋企)
響MC hea
咁岩有個 kai子返工 傾左陣計
wwl pwh 黎左
去冒險樂園玩
好好玩 好開心丫
偷籃球 -,-
10:00回宅
1/11
晨早溜溜起身做功課
之後又訓返
訓到13:00
返BB差 D 遲到
好悶呀 學急救 學繩結
我同家姐降旗 ya =]
ThEn 換衫返學校打波
19:00回宅
*下星期好想去果個 Day Trip丫
唔知 madam 俾唔俾呢?!
希望可以喇
留CoMmEnt
不留者 必剎之
|