。。相戀有罪。為誰付出也心虛。她當愛情是興趣。。
我只想戀愛 妳別還我眼淚
不該偷取
我被妳關進堡壘 男人天生最怕獨居
難道不戀愛沒人類 我也不可能一生不心碎
寧願沒愛侶

 

Chi_Nam
暱稱: ⓒⓗⓘ ⓝⓐⓜ
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
音樂播放器
eingzone.com
最新文章
2011-02-12
2011-01-07
2011-01-02
2010-12-23
2010-12-16
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 2989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


2008-11-02 分類: 未分類

電話回來的日子剩下16天

其實都唔知係咪剩下16天
因為我已經唔記得左幾時唔洗再收部電話 lu

31/10
2:30 放學
ThEn 回宅換衫
NeXt 同MMY去MK
響雅蘭搞左一個大頭佛
之後去旺中
無聊
響果到鐘到好多人呀
小英姐 陳容輝 周天莉 朗娜甸奴
哼 咁Q既
有人話返屋企換 3 囉
換咁耐 = = 點知最後都冇出黎
D 冷麵好好味丫
不過有少少辣
七點幾返黃埔  (唔想返屋企)
響MC hea
咁岩有個 kai子返工  傾左陣計
wwl pwh 黎左
去冒險樂園玩
好好玩 好開心丫
偷籃球 -,-
10:00回宅

1/11
晨早溜溜起身做功課
之後又訓返
訓到13:00
返BB差 D 遲到
好悶呀 學急救 學繩結
我同家姐降旗 ya =]
ThEn 換衫返學校打波
19:00回宅

*下星期好想去果個 Day Trip丫
唔知  madam 俾唔俾呢?!
希望可以喇


留CoMmEnt
不留者 必剎之

2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


2008-10-27 分類: 未分類

沒有電話的日子第 45 天

31/10 方樹泉 做義工
果日我會扮女人嫁
想睇就黎喇

好勁呀今日我
7:00 起左身
今日又唔洗返學,竟然可以咁早起身
哈哈
一起身就做功課
唉,無計啦,功課多到乜咁

今日要覆診
竟然覆診都遲到
失敗
在此說多一次
我以後唔想再覆診喇
每次覆診揀值浪費緊我 D 時間
不過 今日起碼都講左 D 野
醫生話可能我同之前俾車撞果件事有關 wo
無奈左

唉,唔講喇
都唔知講乜好
但唔好唔記得要留 cM 呀

2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


2008-10-25 分類: 未分類

沒有電話的日子第 43 天

唉,都唔知講咩好
最近冇咩野做

31/10 星期五 做義工
方樹泉有鬼屋搞
所以我響果到扮鬼
你地想睇我扮鬼既樣,就黎喇

7/11 星期五 旅行日
學校高中旅行日
果日一定會好悶
除左 BBQ 冇咩再好做
你地林到就響樹講下喇
我諗行山
據我所知,依家有 5 個都會行
都係果句
你地想行就響呢到講底喇
果個山我行過
是先聲明
果到會有牛,你地小心 D

2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


2008-10-15 分類: 未分類

沒有電話的日子第 33 天

好開心丫今日
水運會竟然贏左個等二名返黎
唔知話我勁好定廢好喇
因為我學校 D 人真係實在太廢喇
邊個話 李永 好勁嫁?!
仲話我冇可能贏到佢?
嚇我呀?頂你個肺丫!
佢足足輸左俾我3-4秒呀
我勁唔 gur 攞第一果個囉
如果唔係我做熱身用左好多力
同埋淋尾唔夠氣
我一定可以贏你
唔知咩事囉
之前練過咁多次水
冇次過到 40 秒
但係今日比賽,我竟然游到 36 秒
唉,冇耐左
好後悔只係參加左一項
唔係,我一定可以攞多幾個牌嫁!^^
 

完左水運會去左 Yo Park 唱 K
好開心呀!=]
有成 拾三個 人去
12:45 唱到16:00
王偉誠呀   你把聲咁靚   好心你參加歌唱比賽喇
文銘彥呀   你把聲都唔弱丫   記住去參加歌唱比賽呀
哈,都唔知話好笑定你黑仔
你部電話掛住響身
然後「浸」左落杯 提子汁到
但不幸地,佢死左了
之後,唱完 K
陪吳實宜好整電話
哈,你真係好黑仔呀,整唔返
接著再去朗豪防行
好無聊丫!整係響到行
6 點幾走人   各行各路
王偉林 你慢慢怕拖喇
我同 文銘彥 搭車走人喇 88
 

留  CM 
__THX__

2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


2008-10-13 分類: 未分類

沒有電話的日子第 31天

今日響學校冇乜突別野發生
lunch 果陣差 d 遲到 = =
唉,等野食實在等得太耐喇
好慘呀!數學果個呀SIR 開始唔gar 我喇
我係第二個俾呀SIR 唔 gar 既人
不過,算喇!
到了週會
成日俾班主任見到我傾計
失敗
今日我好勁丫
響週會冇訓過覺 ^^
但林走果陣嚇左我一跳
要檢查校服儀容
我前面果 D 頭髮差 D 俾呀SIR 促
好在我醒目
好依女仔倦頭髮咁樣
倦呀倦,倦呀倦
終於倦左上去
避過呀SIR hehe ^^

以下係我好失敗既事
放學去左 SwImmInG
因為後日就係水運會喇
我都知依家游水係冇用
唔可以好似練水咁
好失敗呀 -_-
但我用 le 兩日 ChEcK 左我游水既時間
le 樣先係我最失敗既事
我不停游,游左好多次
都唔可以去返我小學既水準
次次都未能突破 40s
我在想
小學既時候,我游水都唔算勁
但最起碼都有 38s、39s
(我係講緊 自由 50m )
我仲諗當時攞牌,光榮既時該
算喇,算喇
唔林喇,越林越失望
依家?!
我唔講身子有幾差喇
連小小既一關我都過唔到
點林去比賽丫?
唉,仲知我依家係一個游泳廢物喇!

我依家既心情好失落
對自己好失望
唔配做一個游泳選手
記住留 CM