。。相戀有罪。為誰付出也心虛。她當愛情是興趣。。
我只想戀愛 妳別還我眼淚
不該偷取
我被妳關進堡壘 男人天生最怕獨居
難道不戀愛沒人類 我也不可能一生不心碎
寧願沒愛侶

 

Chi_Nam
暱稱: ⓒⓗⓘ ⓝⓐⓜ
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
音樂播放器
eingzone.com
最新文章
2011-02-12
2011-01-07
2011-01-02
2010-12-23
2010-12-16
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 2992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 5 日  星期日   晴天


2008-10-05 分類: 未分類

沒有電話的日子第 23 天

今日冇乜野講
因為全日都響屋企
有人約我出去 ga
但我冇出
因為我要做功課丫
在此說聲 s0rRy  呀
請見諒!

好慘呀
我依到好大雨呀頭先
攪到我間房入左水
入水都唔算好大問題
最大問題係我屋企一個人都冇
我家姐又返左學校宿舍
我呀爸出外工幹
而我呀媽唔知去左邊鼠
搞到我無從入手;唔知搵邊個幫手
搵邦信兄弟?
唉,仲知我今日就「拿手唔成世喇」

哈,你今日俾我睇果幾段片
攪到我有 d 鐘意左羅志祥 tim = =

 

我要 CoMmEnt 呀!

2008 年 10 月 4 日  星期六   晴天


2008-10-04 分類: 未分類


沒有電話的日子第 22天

過去的星期一,我終於看完《我的最愛》。
其中有一句對白,係我最鐘意唐寧說的。
響戲入面,佢係個野蠻女友,終日對男友呼喝。
有一次,她同男友鬧交:「我就『食硬』你!你就『硬食』我架啦!」

《我的最愛》既「食硬•硬食」句式,也確實讓我入腦了,
的確很有趣!因此,我現在也想模仿這個「食硬•硬食」句式,
創作幾句對白,我和朋友諗左好耐,終於林到幾句,
我寫出黎俾你地看看吧!

1.
媽媽鬧敗家仔時,指著兒子的頭說:
「我地又唔係『富貴』!你做咩成日買D『貴褲』呀?」

2.
少女被色魔騷擾了幾次,指著色魔的頭說:
「我叫你『睇路』呀!你做咩『露體』呀?」

3.
男友見女友買完又買,指著女友的頭說:
「你最應該學識既『購物』方式係……『勿購』呀!」

4.
看完日劇《Last Friends》的女孩,指著劇中的「水島タケル」的頭說:
「我好鍾意『瑛太』呀!佢『太英』喇!」

5.
徒弟上山練工時,吃錯東西,師傅指著徒弟的頭說:
「我叫你上山果陣唔好亂食『野生』既野!而家『生野』喇!」

6.
一對情侶在公寓魚水之歡後,
女友想起房租都是自己付的,指著男友的頭說:
「我叫你做個『出色』既人,你就只係『識出』!」


*7
「我同唐寧想去油糖,點知去左靈塘」
1,3,7係我林 Ga ^^
俾 D 意見丫!

今日我無聊果陣
上上下網,上左...上左 youtube

http://www.youtube.com/watch?v=BrucnP1NPFc
好鬼得意 ga 手歌,你地聽下喇 =]
但最重要係要留 CoMmEnT 先好走!

2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


2008-10-03 分類: 未分類

沒有電話的日子第21天

我日冇咩突別野發生
我朋友星期二喉嚨痛
星期三好返,但把聲砂哂
而我星期三喉嚨痛
星期四好返,但把聲都係砂哂
我覺得係佢傳染俾我
仲攪到我今朝仲砂過星期四
上中文堂時
我係砂到人地聽唔到我講咩
真慘!= =
今日既 PE 堂好好玩丫
接力 ^^ 我鐘意
啦,我響到事先聲明
RuNnInG 班際 4x100
我一定要參加,留返個位俾我
唔留者......必剎之
哈哈 ^^

放學留響學校 Do HW
6:30 去果個咩就學家長會
9:00 才回家
最後
記得留 CoMmEnt 呀!

2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


2008-10-02 分類: 未分類

冇電話的日子第 20 天

今日同平時一樣
起身等返學;返學等放學
放學等呀妹






返學好悶丫
因為冇電話響身邊
還有個幾月電話就返黎 lu ^^
又係從出江湖
今次我要再精 D 喇!= =






學校冇乜野好講
自修堂有響圖書館 Hea 喇
唔得,唔得
我真係要修心養性喇
唔係我就......






放學返左屋企換 3
之後陪呀妹去左尖沙咀
行下行下,不知不覺
已經6:00喇
接著去左M記食野
食完再繼續行
不過係行星光大道
悶死= =
唉,算喇!
行到9:00就回程 lu
開心既時刻真係過得太快
又係時間留 CoMmEnt 喇!=]

2008 年 10 月 1 日  星期三   晴天


2008-10-01 分類: 未分類

好耐冇打日誌喇
所以從今開始晚晚都會打
你地記得要留言丫 =]

過去的幾個禮拜都好忙
一個星期測四次驗
升到中四
我原全唔同哂
間直變左令一個人
每日都六點先返學
唔係留堂
而係響學校溫書以及做功課

我交 A.Maths 既工課仲好過 Maths 工課囉
咩事?! = =
我成個人頭入左響 A.Maths 到
竟然唔記得左 Maths 既公式
唉,失敗
Maths 呀 Maths
你做咩事丫?
全港成二萬幾人考 Maths
你偏偏唔俾我記得你 D 公式
唔通我就此葬身在這個戰場上?
A.Maths 呀 A.Maths
你都唔好得 Maths 幾多 ga 咋
你好多野都係隔ang黎
 唔通我又要此葬身在這個戰場上?

沒有電話的日子第十九天
每朝早都要將部電話俾 miss wong
唉,我用電話已經算精 ga 喇
點知 miss wong 仲精過我!
楊永志 呀 楊永志
真係好佩服你呀
上次上 miss wong 堂電話響左
又冇俾 miss wong見到
你丫,算
唔通我真係咁黑仔?

唔知仲有咩好講喔!
Um um um
係,林到喇
你地要留  CoMmEnt   口丫