。。相戀有罪。為誰付出也心虛。她當愛情是興趣。。
我只想戀愛 妳別還我眼淚
不該偷取
我被妳關進堡壘 男人天生最怕獨居
難道不戀愛沒人類 我也不可能一生不心碎
寧願沒愛侶

 

Chi_Nam
暱稱: ⓒⓗⓘ ⓝⓐⓜ
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
音樂播放器
eingzone.com
最新文章
2011-02-12
2011-01-07
2011-01-02
2010-12-23
2010-12-16
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 2988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 17 日  星期日   晴天


2008-08-17 分類: 未分類

無野好講!

全日都響屋企,冇出過街

悶到死!

4:00pm 入房訓左陣

一個鐘頭後起左身

打住咁多先,講見諒!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[]"100[]: 

 

 個人:] 

 1=]你叫咩名呀?Chi Nam

2=]Fds點嗌你咖?冇wo~ 

 3=]花名啦? 癡NaM

4=]男定女? M 

 5=]係米雙性?唔係囉

6=]幾時生日?幾碎?830,15歲

7=]幾高?169cm 

 8=]幾重?119lb

9=]有冇暗病?冇丫 

 10=]係邊度出世?法國 

 愛情<3` 

 11=]覺得咩叫愛情?兩個都鐘意對方

12=]初戀係邊個?唔想講 

 13=]點發生咖?傾傾下計有fEeL 囉

14=]E加同緊邊個拍拖?再次講一聲,冇呀 

 15=]佢叫咩名?\ 

 16=]暗戀緊邊個?你估下=]

17=]佢係男定女?F 

 18=]鐘意左佢幾耐?唔知呢=] 

 19=]有冇同佢表白過?你估呢=]

20=]想吾想同佢1?好廢丫,le條問題 

 21=]同吾同佢結婚?有先再算

22=]生仔啦?\ 

 學校3v3 

 23=]邊間幼稚園?安基、迦南

24=]小學?宣小 

 25=]中學?oR想入邊間?基道 

 26=]覺得E加間學校點?想死 

 27=]校長好吾好人?ok喇 

 28=]係米冬菇頭?唔算 ge 

 29=]讀咩班?4E 

 30=]班主任係?未知 

 31=]邊個坐係你格離?未知 

 32=]番學著吾著冷衫?一時時 

 33=]你個班多吾多人著?未開學丫 

 Fdx3 

 34=]最高?188cm 

 35=]最多口?唔想得罪人 

 36=]最樣衰?唔講 

 37=]最吾關心你?唔知 

 38=]最小器?暫時冇 

 39=]最大方?紫輝

40=]最多人鐘意? DuNnO 

 41=]同你最好?dUnNo 

 42=]最鐘意笑你?傻女

43=]最鐘意笑?唔知 

 44=]cOOl?傻女 

 45=]最串?唔想講 

 46=]最痴線?DuNnO 

 47=]最鐘意喊?dUnNo 

 48=]最鐘意講粗口?DuNnO 

 49=]最鐘意報串?鐘意報串就唔係 fd 喇 

 50=]最鐘意你?唔知喔=] 

 日常生活-3- 

51=]點番學咖?搭車 

52=]幾點起身?7:o0aM 

53=]幾點訓?1:3OaM

54=]食吾食早餐?食 

 55=]鐘吾鐘意笑?nO

56=]丞上題,,點解?唔鐘意囉 

 57=]係米咩刀笑1大餐?No 

 58=]多數會係邊個面前笑?冇鍋 

 59=]隻腳幾大?唔知 

 60=]係米身長腳短?冇留意 

 61=]隻手同隻腳1樣長?唔會囉 

 62=]係米4眼咖?唔係 

 63=]其餘果2隻眼係咩色咖?好似啡啡地 

 64=]住係邊?黃埔 

 65=]幾樓?4/F 

 屋企><" 

 66=]有幾多個人?FoUr 

 67=]呀爸叫咩名?唔講 

 68=]佢做咩咖?生意 

 69=]金年幾多碎?唔講 

 70=]呀媽叫咩名?唔講 

 71=]做咩咖?冇野做 

 72=]幾多碎?唔講 

 73=]有冇兄弟姊妹?有 

 74=]呀爸呀媽邊個最煩?兩個一樣

75=]如果有1日佢地2個刀啞左會吾會好d?唔識答 

 最愛的x3x` 

 76=]最愛既人?你估下=] 

 77=]最愛既歌手?洪卓立 

 78=]最愛既野食?朱古力

79=]最愛既飲品?睇下邊個俾ge姐 

 80=]最愛既顏色?黑色瓜 

 81=]最愛既地方?香港 

 82=]最愛既書?Q版特工 

 83=]最愛既sPOrt?rUn 

 84=]最愛上堂做既野?sEnd MeSsAgE 

 85=]最愛既電視?冇 

 86=]最愛既東西?電話瓜

關於100/\/\
87=]幾點呀?13:o0
88=]
做左幾耐?唔知
89=]
係邊度做咖?書房
90=]
邊度cOPY番黎咖?
91=]
同佢咩關係?唔知
92=]
聽緊咩歌?男孩看見野玫瑰-立立
93=]
企係到做定係坐係到做?SiT
94=]
知吾知呢個100問邊個作咖?mE
95=]
係我呀,,我叫張智南^3^識吾識我呀?YeS
96=]
就快完啦,,覺得點呀?好好玩
97=]
金日天氣如何?好天
98=]
金日開吾開心呀?唔開心
99=]
仲有1題就搞掂,,100問有咩意見?冇
100=]
做完啦,,有咩想讚下自己呀?唔知

呵呵-V-"咁大個仔第1次做100問;]  

 大家多多支持   

 本人冇xG咖,,得個qOOzA.___."  

 睇完個100問,,  

 希望大家可以留粒小小既cOmmEnT比我啦-V-"

 

 

2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


無奈的一天 無奈 分類: 未分類

無奈的一天

已為佢唔返 BB,所以我咪冇返囉,

點知...唉... ,算喇!

好彩冇返咋,今日原來要步操

仲有我未剪頭髮,返左我咪死得!= =

成個下午都響屋企訓覺,訓左4個鐘!訓到隻豬咁!

好恐怖呀,短短四個鐘

都發左好多個夢,其中有兩個係惡夢

最慘就係發到標冷汗囉!

 

又俾人話做癡NaM 不突止,仲話我係衰人!

豈...豈...豈又此理丫!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來.
♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友繼續下去.
♥注意,被點名的人不能重複.
♥未滿10人者屬違規,會有報應!
♥拍拖中的人會分手.
♥單身的會一年內交不到男/女朋友.

♥點我既人: 傻女
♥寫出填寫日期:16-08-2008
♥愛的食物: 唔知
♥愛的音樂:WESTLIFE all MuSiC
♥愛的店舖: 冇
♥愛的顏色: 黑色
♥愛的國家: 香港
♥愛的工作:  商業
♥愛的休閒:  聽歌、睇下...
♥愛的科目:  冇
♥愛的甜食: 冇
♥愛的個性: 唔知
♥愛的口頭蟬: 攪掂食碗麵,搬埋差館去緬甸
♥愛的女人: 有 FeEl ge 人
♥愛的男人: 冇
♥愛的節日:聖誕節
♥愛的香水: 我唔係女人
♥愛的運動: SwImMiNg
♥愛的定義: 咪問我
♥愛我的人:  沒知
[1] 傳給 10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,
否則,今世孤獨終老 (指定動作~)

中獎名單:
1. 小晴
2. 冇
3. 冇
4. 冇
5. 冇
6. 冇
7. 冇
8. 冇
9. 冇
10.冇

你覺得1如何:  成日同我玩 MsN
你覺得2如何:  \
你覺得3如何:  \
你覺得4如何:  \
你覺得5如何: \
你覺得6如何:  \
你覺得7如何:  \
你覺得8如何:  \
你覺得9如何:  \
你覺得10如何: \

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-

♥是非題♥

以下既問題你只可以答係or唔係,唔可以有第3個答案!!
清楚未...?清楚就開始!!
1''你係女仔?唔係
2''你係中學生? 係
3''你係獨生子/獨生女? 吾係
4''你讀書好叻? 唔係
5''你媽子係家庭主婦? 係,好慘!
6''你係香港住? 係
7''你媽子煮餸好好味? ok la...
8''你同你D FD感情好好? 係
9''你中意紫色? 唔係
10''你中意打波? 唔鐘意
11''你中意傾電話?係
12''你中意玩電腦? 係
13''你中意食雞翼? 吾係
14''你好衰? 一時時喇
15''你拍緊拖? 唔係
16''你暗戀一個人? 唔知
17''你好中意讀書? 唔係
18''你好中意睇電視? 吾係
19''你好大方?算係 ge
20''你好中意唱歌?nO
21''你脾氣好臭? 唔係
22''你好8掛?係嫁
23''你好善解人意? 唔知
24''你好中意食野? 對
25''你中意nike多過puma?YeS
26''你中意着拖鞋多過波鞋? 吾係..
27''你中意xanga多過qooza? 唔係
28''你最中意既論壇係3男? 唔係
29''你係唔係les? 吾係
30''你好帥?唔係
31''你中意玩msn?  係
32''你成日講粗口? 少左
33''你中意游水? 係
34''你支持正版? 係
35''你好有文采? 唔係
36''你有打日記既習慣? 係
37''你成日傾電話? 唔係(但唔知點解成日爆機)
38''你好淫?  吾係
39''你好中意8兩金? 唔係囉
40''你係自戀狂?  唔係
41''你好有錢?唔係
42''你中意打邊爐? 唔係
43''你成日都幫手做家務? 唔係
44'你成日比蚊咬? 唔係
45'你有好多個獎牌? 算係(小學多 d)
46''你成日抄功課? 係
47''你上堂成日訓教?少左
48''你好串咀? 吾係
49''你好珍惜身邊每一個人? 係
50''呢個`是非50問`好好?唔多覺
~完~

2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


2008-08-15 疲倦 分類: 未分類

全日做義工 11:00am-6:00pm(賣獎卷)

今日一朝早就同朋友去做義工

13:00去食午飯,

之後我地做做下義工偷懶,落左去行一陣

今日賣左好多獎卷,好攰。

返到屋企好唔舒服,甚至 有d 想嘔

今日打住咁多先

 

2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


2008-08-14 分類: 未分類

今日冇乜野好講,

4:00pm去左深水涉買校服

之後去左黃金行左陣

7:15去 MK 現代補習

Then 回宅!

2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


2008-08-13 分類: 未分類

返前幾日去 camp ge 事

8-10/8/2008 去Bb CaMp

8月8日先開始執野,差 D遲到,果日連飯都冇食就沖左返去學校

入到營玩  bok 傻瓜,又此理丫,叫我個名,攪到我差 d 俾人 Bok =]

le 晚差唔多冇訓過覺,傾計傾到3:00am先

8月9日一朝早起左身,好攰!!!

以後跳舞吖,講起跳舞就想死!

之後步操,我叫叫下comand...突然...

最搞笑就係我叫完 comand 突然出左事,

係佢地唔知,就起到 mark time 左好耐!唔住丫!

想知我發生咩事就搵我

等緊 8車過段時間,多謝幫過我 ge 人

接著 madam chan 陪我入廠,ThX :-)

命就係入廠等左兩個幾鐘先可以見醫生

見完仲未就得,仲要去照 X-ray

時間一分一秒咁

報告喇,好開心!可以返 campsite,同...玩...

知...要留院...

果日同家人反左面!

講返某件事就開心 lu

好憎某D人,睇我訊息,勁 cheap 你地!

8月10日電話返離 lu,仲林住立刻腥訊息 tim

知冇電...都係果d人囉...睇睇睇,好好睇!睇到冇哂電!

好在有帶差電器咋,唔係...

有返電就立刻腥訊息 lu,:-D

日同個傻女腥左好多個訊息吖,開心 kaka

腥到好夜先!XDXD

身好想出院ga,應承左人...就...

8月11日仲起醫院,

醫院好呀,但好在有陪我腥訊息先知冇咁咋!多謝你!^^

呀媽離左想搵醫生問我可唔可以請假出院,因為果晚要去食飯。

6:00pm 醫生離到話唔可以請假,只可以出

Happy Happy Happy Happy Happy

 

7:30pm去食飯,打麻雀贏左錢 XD

晚食到好飽,佢地成班講講下,講左一 d 令到我好開心 ge 野!

就係...xxxx...xx...x

之後回

 

 

留 CoMmEnt