無奈的一天
已為佢唔返 BB,所以我咪冇返囉,
點知...唉... ,算喇!
好彩冇返咋,今日原來要步操
仲有我未剪頭髮,返左我咪死得!= =
成個下午都響屋企訓覺,訓左4個鐘!訓到隻豬咁!
好恐怖呀,短短四個鐘
都發左好多個夢,其中有兩個係惡夢
最慘就係發到標冷汗囉!
又俾人話做癡NaM 不突止,仲話我係衰人!
豈...豈...豈又此理丫!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來.
♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友繼續下去.
♥注意,被點名的人不能重複.
♥未滿10人者屬違規,會有報應!
♥拍拖中的人會分手.
♥單身的會一年內交不到男/女朋友.
♥點我既人: 傻女
♥寫出填寫日期:16-08-2008
♥愛的食物: 唔知
♥愛的音樂:WESTLIFE all MuSiC
♥愛的店舖: 冇
♥愛的顏色: 黑色
♥愛的國家: 香港
♥愛的工作: 商業
♥愛的休閒: 聽歌、睇下...
♥愛的科目: 冇
♥愛的甜食: 冇
♥愛的個性: 唔知
♥愛的口頭蟬: 攪掂食碗麵,搬埋差館去緬甸
♥愛的女人: 有 FeEl ge 人
♥愛的男人: 冇
♥愛的節日:聖誕節
♥愛的香水: 我唔係女人
♥愛的運動: SwImMiNg
♥愛的定義: 咪問我
♥愛我的人: 沒知
[1] 傳給 10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,
否則,今世孤獨終老 (指定動作~)
中獎名單:
1. 小晴
2. 冇
3. 冇
4. 冇
5. 冇
6. 冇
7. 冇
8. 冇
9. 冇
10.冇
你覺得1如何: 成日同我玩 MsN
你覺得2如何: \
你覺得3如何: \
你覺得4如何: \
你覺得5如何: \
你覺得6如何: \
你覺得7如何: \
你覺得8如何: \
你覺得9如何: \
你覺得10如何: \
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-
♥是非題♥
以下既問題你只可以答係or唔係,唔可以有第3個答案!!
清楚未...?清楚就開始!!
1''你係女仔?唔係
2''你係中學生? 係
3''你係獨生子/獨生女? 吾係
4''你讀書好叻? 唔係
5''你媽子係家庭主婦? 係,好慘!
6''你係香港住? 係
7''你媽子煮餸好好味? ok la...
8''你同你D FD感情好好? 係
9''你中意紫色? 唔係
10''你中意打波? 唔鐘意
11''你中意傾電話?係
12''你中意玩電腦? 係
13''你中意食雞翼? 吾係
14''你好衰? 一時時喇
15''你拍緊拖? 唔係
16''你暗戀一個人? 唔知
17''你好中意讀書? 唔係
18''你好中意睇電視? 吾係
19''你好大方?算係 ge
20''你好中意唱歌?nO
21''你脾氣好臭? 唔係
22''你好8掛?係嫁
23''你好善解人意? 唔知
24''你好中意食野? 對
25''你中意nike多過puma?YeS
26''你中意着拖鞋多過波鞋? 吾係..
27''你中意xanga多過qooza? 唔係
28''你最中意既論壇係3男? 唔係
29''你係唔係les? 吾係
30''你好帥?唔係
31''你中意玩msn? 係
32''你成日講粗口? 少左
33''你中意游水? 係
34''你支持正版? 係
35''你好有文采? 唔係
36''你有打日記既習慣? 係
37''你成日傾電話? 唔係(但唔知點解成日爆機)
38''你好淫? 吾係
39''你好中意8兩金? 唔係囉
40''你係自戀狂? 唔係
41''你好有錢?唔係
42''你中意打邊爐? 唔係
43''你成日都幫手做家務? 唔係
44'你成日比蚊咬? 唔係
45'你有好多個獎牌? 算係(小學多 d)
46''你成日抄功課? 係
47''你上堂成日訓教?少左
48''你好串咀? 吾係
49''你好珍惜身邊每一個人? 係
50''呢個`是非50問`好好?唔多覺
~完~
|