Chiba,,,Yu,
希望可以一切都變得順利,,
雖然是不可能的事,,
但也是希望著*~
ChibaYu
暱稱: Yu,,,
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-21
,,,
好耐冇打日記啦,,,
HI~
HI~
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 14
今日人氣: 2
累積人氣: 2086
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天


快樂!!!! 分類: 未分類

14/3係白色情人節呀!!!

希望大家快樂!!!!

收到sam送的朱古力,,,

好好味!!!!

THZ*

老豆忙了,,,

死人頭!!!!

15/3:

今日原本要去DANCE的,,

5點到走,,

見到WA WA,,

我原本諗著番家放低D書先,,

點知,,

俾SAM同WA WA拉走左,,,

仲要我過旺角呀,,,,

後來,,

WA WA幫我講大話,,

冇去到啦,,

同呀SAM行街等WA WA放學一齊返屋企呀,,

到8點到,,

飲完珍珠奶茶就走啦,,,

珍珠奶茶好味!!!!!!>3<

好啦

係咁先啦

掰掰*

PS:今日過得好開心,,,好開心呀,,,,希望以後都可以好似今日咁就好啦!!!*~

 



2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


ChEaP 分類: 未分類

今日,,

我要公開同中家講,,

我會支持美美,,,

因為ANNN講左好多大話,,

佢而家話我講大話,,

我冇野好講,,,

都唔想再講,,,

12/3/2006

  18:38:12   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     你不再相信我?
12/3/2006   18:39:02     * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!   係!!!
12/3/2006   18:39:13   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     點解?
12/3/2006   18:39:29   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     算啦, 我唔會再解釋,
12/3/2006   18:39:49   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     我亦都唔再信你, 你講ge大話, 大多了
12/3/2006   18:39:53   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     太多了
12/3/2006   18:41:01     * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!   我冇講大話,,,你係要咁講,,,我冇法,,但係只要佢地信我已經足夠
12/3/2006   18:41:18   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     你講過d乜你自己知
12/3/2006   18:43:40     * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!   我會知,,,總之你點講,,,我都唔會理,,,,我只係信美美佢地,,你講大咁多大話,,,我地全部都知,,,你點講,,,我地都唔會再垚
12/3/2006   18:43:59     * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!  
12/3/2006   18:48:31   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     我冇講過大話! 就算有, 都唔係同你地講,, 我唔見左$, 佢又有冇講過丫咁? 掂過我銀包ge就只係得佢,
12/3/2006   18:48:38   * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!     我同佢都冇野啦,
12/3/2006   18:50:59     * 關 天堂.追憶+''●`憎你那過錯`憎你放棄我* 再愛你嫌命長麼。。。?!   係咩?我唔覺,,,總之一切,,正義係會勝利!!!!邊個岩邊個錯最近一定會知!!!

 
日期   時間   傳訊者   收訊者   訊息

 

呢D係我同佢的野,,

你地睇啦,,,

我想做證,,

以免日後佢的說話!!!

我唔想咁做,,

但係你令我好失望!!!!

唔想講啦,,,

一講就會喊,,

我忍左三四日啦,,

我要忍落去!!!!!!

再見!!!

PS:老豆...5D識的人(我咁講,,好似唔係咁好,,,=口=)要加油呀!!!!要升上中六呀!!!!!!!!加油!!!!!