| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 19 日 星期日  |
>口<  |
分類: 未分類 |
今日想講番琴日的事啦,,,,
18/2:
今日一早,,
其實都唔早,,,
12點多啦,,,
約左韻韻、秀秀、桐桐同kai子去睇排球比賽啦,,,
去前,,
毛烏同何文請我地踏單車啦,,,,
好開心的是,,,
毛烏好無奈的我知道,,
對唔著啦,,,
之後坐好似係10M啦,,,
不記得,,,
我地要分開坐,,,
慘,,,,
到左,,,
去左踏單車呀,,,
好開心呀!!!!!
我都唔識,,,
結果一個鐘浪費左,,,,
都係學唔使,,,
記得一個細佬佢串我,,,
話我咁大個人都唔識,,,
我有點想話佢,,,
最後我沒啦,,
他還是小孩呀!!!!
我心中罵他算了,,,
之後佢踏單車時跌低左好多次,,,
佢都好努力忍痛企起身,,,,
跟著不停跌,,,
又企返起身啦,,
好感動!!!!!!!!!!!!!!
好欣賞佢的精神啦,,,,
佢有一次同我講HALO,,
之後跌左,,,
我問佢佢有冇事,,,
佢走左踏單車啦,,,
我諗係唔係我克到佢?
踏單車之後就去左睇排球比賽啦,,
去到好冷呀!!!!!!!!!!!!!!!
和秀秀擁抱著互暖,,,
完左比賽呀!!!!
WIN曬呀!!!!
我覺得打得好正呀!!!!!
吳KAI開波好得呀!!!
得閒要佢TEACH我先!!!!!
打完之後發生左一件事啦,,,,
秀同韻自己走左去,,,,
我同桐桐、KAI子、趙子、呀姜、呀邦、呀僖去搵佢地,,,
桐桐好唔開心呀!!!
我見到佢好想喊,,,
我都好想喊啦,,,
我地覺得咁做好自私你地,,,
生氣死啦!!!!!!!
回家的中途,,,
我是不想跟秀他們一車的,,,
我想自己一個好好想想今次的事,,,
在車中,,,
他們在玩啦,,,
我沒有心情啦,,,
我很不高興的!!!!!
回家中打了電話給狗狗啦,,
我想只有他有空啦,,,
遲D就唔保證啦,,,
回到南"風",,,
喊了一會,,,
把佢件杉濕左啦,,,
對唔著呀!!!
杰明,,,,
不要介意啊!!!!
今次的事,,,
我已經不能再忍受了,,,
秀,,
對於你的任性同貪玩,,,,
不是第一次啦,,,
我已經好努力去接受,,,
去忍受了,,,
我努力的去幫你改過,,,
你一次又一次令我失望!!!!!!!!!!
我再也不能支持下去了,,
我怎樣也堅強下去了!!!!!
人支持得太耐也會累的,,,,
我決定放棄了!!!!!!
不會再去把你留在我的心事中,,,
我會努力我自己的事,,,
因為你,,,
我放棄了自己的事,,,
自己的DREAM也忘記了,,,
我而家要向著我的DREAM出發呀!!!!!!
加油!!!!!!
足夠了,,,
我的交代完了!!!
掰掰*
|
2006 年 2 月 16 日 星期四  |
怕,,,  |
分類: 未分類 |
今日睇左鬼片,,,
其實唔係鬼片,,,,
係感人片,,,,
但係好恐怖!!!!!!
叫,,
"怪物"好似,,,
記得睇個時,,,,
蚊蚊一邊睇一邊笑,,,
我一邊睇一邊喊同叫,,,,
好大的對比呀,,,,
所有人都冇喊了,,
只有我在喊,,,,
當走的時候,,,
D人用奇異的眼光看我,,,
有點不好意思啦,,,
ms wonh佢地話唔使咁怕,,,
但我不知點解好怕啦,,,,
之後個個呀頭,,,
佢同我講,,,
對唔著呀,,
我覺得有點不好意思啦,,,
說對不起的該是我呀!!!!!!
對不起!!!!!!
7點幾個時走,,,,
我好怕,,,
因為搭"live"
自己不停在怕,,,,
心想,,
死定了,,,
但一邊也安慰自己沒事,,,
有點矛盾啦,,
總之好怕啦!!!!! |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 28 | »
|