| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 21 日 星期六  |
| 不知啊=p= |
分類: 未分類 |
係!!!!
我終於都來啦!!!
大家期待已久吧,,
我相信我呁耐都冇打日記,,,
我自己都有點不好意思呀!!!!!
十分之對不起啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我好耐冇打日記,,,
唔知講咩呀=口=
呢幾日呀,,,
都同(賴銘欣)欣欣出街啦,,,,
今日係志恆結婚呀!!!!
希望佢快樂呀,,,
志恆老婆好好好靚,,,
志恆老婆都係做老師,,,
係馬咁明教,,,,
志恆老婆都係教中文,,,,
志趣相投啦,,,
佢地咀對咀,,,
好好睇呀,,,!!!
個婚禮好得呀!!!
我做左佢地的見證人呀,,,,
好好睇呀!!!!!
之後就走左啦。
記得去個時,,,
唔識去呀,,,
問左兩個人,,,
原來好易=口=
再一次證明我係路痴呀=口=
唔得呀!!!
我要多點記性呀!!!
最近都冇咩記性,,,,
咩都唔記得呀!!(我只係最近,,,我平時記性好好架!!!!咪話我不嬲冇記性呀!!!敬文同學)
D人就話我不嬲都係咁,,,
咩都唔記得,,,
話我要人睇住先得,,
仲造我細佬,,,
氣死我啦!!!!
我18啦,,,
我會獨立了!!!!!!
我已長大了!!!!!!!!!!!!!!!
別再說我小孩呀!!!!!
唔好講啦,,,
氣死了,,,
都係唔知講咩好呀,,,,=3=
有了,,,
最近大家都好唔開心呀!!!!
特別是秀同韻呀!!!!
小肥同KIKI也是啦,,,
大家要開開心心的過呀,,,,
韻,,,,
係小心點啦,,,,
佢真係會分開你地架!!!!
要小心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
香,,,,,
別再想了,,,,
你記得那天我對你的話,,,
去做就好了,,,
KIKI,,,
你要支持下去啊!!!!
我會永遠咁支持你地架,,,,
害我也想喊了,,,,
不會的,,,
我會支持下去,,,
我還要支持你地呀!!!!
忍!!!!!
都係唔知講咩好,,,
咁呀,,,
我選擇,,
唔講啦,,,,
今日都好啦,,
可以打日記呀,,,
我不是講好唔講的?
又講,,,
唔講唔講!!!!!
PS:我老豆會買部MP4俾我,,,好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!仲有,,,我有得學hIp HoP>W<開心死了!!!!
|
2006 年 1 月 15 日 星期日  |
呠~  |
分類: 未分類 |
唔好意思呀!!!!
咁耐都冇打日記呀!!!!
不過我依家都唔會打,,
因為依家呢個日記轉左,,,
QOOZA,,,
好慢,,,
我問過啦,,,
佢地話因為呢個係唔知咩,,,
呢個網岩岩用,,
都咁上下,,,
再加上有人中傷個網,,,
所以好慢,,,
佢地修理緊喎,,,
我而家打呢個唔知用左最少8個字先開到,,,
所以今日都唔講著,,,
等好番d個網,,,
個時我會再打番d野落去的啦!!!!
超級對唔著呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|