| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 27 日 星期二  |
嘻嘻,,,,  |
分類: 未分類 |
大家好呀!!!!!
又係我啦!
我係邊個?
唔知呀,,,
慢慢估啦,,,
呵呵XDDDDD
今日冇咩野講好似,,,,
喂,展,,,
你係唔係想要個個物體?(唔識打,,,,物體得啦)
咁我買的啦,,,,
wa wa,,,
唉,,,,
又話唔出得Night呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有點想死,,,,
唔知點算,,,
佢話"我唔來,你地玩,,,"
唔得呀,,,,
我要你來呀!
嘻嘻,,,
聽講展準備左好多功具俾你玩呀!!!!!
你一定要來呀!!!!!
冇野講啦,,,,
好似,,,,
咁下次先講啦,,,
掰掰,,,,,
ps:大家要Merry Christmas呀(唔知有冇串錯,,=w=)同Hapi New Ear呀,,,,
|
2005 年 12 月 22 日 星期四  |
w-inds.演唱會的相呀!!!!!>3<  |
分類: 未分類 |

< give me five!

<小慶露兩點...靜靜你話想看,,,,給你,,,

<小龍好好笑>口<

<小涼被頁慶蝦呀!




<三子哭了!傷心呀!!!!!!!我也,,,

<又來了!嗚嗚嗚...


<好似鬼,恐怖!!!!




<我可以加入嗎?
ps:我好辛苦先放到架!咪玩野你地~ |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|