呢幾日都係好悶甘過日子..諗返起..真係覺得好無聊..
本尼想搵d野做..五好比自己日日都係甘樣...渾渾噩噩甘過...
但係..我就咩都無做到..始終都係呆住甘樣過~~
快樂使人忘懷..生活使人擔憂..情人使你莫不著頭腦!