我隻貓仔仲未尼呀..自己又仲未瘦到..
嗚..剩返19日咋..點減呀???
help me,,,thank you~~
今日發左超大脾氣...隔幾日又要落去老細架車度比野佢簽又要同佢廣返公司D野...
都五知點算好..唉...啊~~~