今日金菇冇番 唔知係發燒定避佢 Idy話佢喉嚨痛 由早上到lunch都冇講過野 到lunch佢話唔痛啦喎 仲同我食M記 勁!! 之後放學 好多人都病咗 我同呀晴一組 大家好似不在狀態 太熱啦 >< 好辛苦 好好好好好好累