今日好開心呀
我今日搭車果時見到SIN呀
我地好好開心咁揮手
雖然只係幾秒
因為我係在車上
佢在等過馬路
之後番到學校
MATHS堂,
我好專心咁聽
之後做數
SAMMY唔識問我
又比MISS MA話
以後MATHS堂我扮啞
之後冇咩特別...
但係SAMMY講咗D野比XXX聽
佢聽完
發曬姣
HELP!!
放學`
超白痴
班男仔係咁"支"我
我就即刻話要打比CHERRY
果然好有效
佢地的態度180度轉變
哈~
之後好混亂
但勁爆笑
跟住見到笨小欣&HUGO
佢地好似好開心
之後就番咗屋企了
HAHA IDY好偉大呀 XDXD
|