今日班排,,
好彩我好努力咁叫金菇打,
如果唔係我真係好擔心XXX點打
今日搞咗好耐
最終都係1E對1D
1E win
我地對1E
我地一開始落後6:2
跟住到我開波
我奇蹟地連開6球!!
呵呵~~ 8:6
之後我有2球撲過去救波
點知個護suc護唔到
損咗...
之後第1set 我地win咗
第2set輸咗...
第3set,,,
我地經過華華o既名言:
認真d;唔玩la
(我諗佢講咗10次都有XD)
我地就win咗lu
好開心呀
第一次win排球比賽
P.S.多謝HEIDEE KELLY!!!唔該曬
|