唉
今日好慘
又要biG siSteR同shARe reAdInG
又要luNcH早返
同遲放學
兩個都好悶
坐都坐到死
lUnCH食o左個杯麵
同飲o左思樂冰
不過.....
買完先知已經係11::50 -0-
嚇o左一跳
即刻走去學校
但係
原來好多人都未上去
嚇死咩=.=
今日
中文堂::悶......又要做結構圖
英文堂::又默書-0-TB uNiT 18~20
數學堂::做數......趕住去haLL
做shARe ReaDinG
IS堂::冇做exPerImEnT
時間過得好慢
CiT堂::上o左msN
要自己整aNimAtiON
CC::又睇瑪利亞
悶死@@
shARe ReaDiNG::好多人
十個人
好彩係我pReSenT之前好多人都走o左
好少人聽倒我講咩-0-
個rEaDinG aBeMsoRdoR成日話
我地foRm1唔出聲=.=
好驚呀~
下個禮拜有好多teST

mY xG`
www.xanga.com/CinnaSandra/
|