好賤
我發覺有一個人好賤
o下o下都要頂住我
我講一句野
係都要頂返我
都唔知佢咩事
好心你去睇o下你個腦有冇問題
好似今日咁
我只不過係改一改個msN名
就話我coPy人
咩事呀
家o下我個名好有問題咩@.@
改我個名關你咩事
我鐘意cH就cH
你理得我咩?
o左住曬
都唔知你e家做咩
我話你知
你都係喇
你都有cOpY我將個xG名打上個msN倒
識話人唔識話自己
仲有
就琴日
我唔想沖涼住
咪叫佢沖先
點知佢又唔肯
我之前都冇叫你沖先
我沖先o既
e家叫你又唔肯
想點呀~
你又突燈整都個地下濕曬
你係咪有病呀
去睇醫生喇-0-
我e家好火丫
都唔知點做好=.=

多留cM喔~
mY xG~
www.xanga.com/CinnaSandra/
|