不過
唔成功
白費心機
打完一大堆野
但電腦上
只顯示了一句
'無法顯示網頁'
唉
真可憐
琴日仲唸住打篇長dd o既xG`
我打o左好耐
成半個鐘~~
+++++++++++++++++++
講返今日
中文堂::無咩野做
不過
最嚇人o既-0-
我部電話響=.=係邊個打來??
cHecK一cHeCK個紀錄
我mUm-0-
好彩mRs.ChIn聽唔倒
如果唔係
我死得喇-0-
英文堂::又係果個講英文最後個音一定要升高
嘩-0-耳快聾了@@
數學堂::派o左本mAtHs C
最失望o既
係又要改正=.=
已經cHeCk得清清楚楚
但又有改正
煩死人喇~~
IH堂::突然覺得自己好好運
抽人竟然抽唔倒我-0-
hApI#
PTH堂::悶-0-
冇野講
VA堂::要畫圖
跟住I.cHAn俾我張紙印
好衰xdd
放學後::有個數學tEsT
監考的
竟然唔係老師
而係一個高fOrM d人
o了嘴
++++++++++++++++++++++
好驚聽日中史-0-
點算???

mY xG``
http://www.xanga.com/CinnaSandra/
多留cM喔~~