今日
要做數學功課
發覺唔見o左本mAtHs B
唉
都唔知幾時唔見
死喇-0-
點做功課
好驚
唔想開過本
因為好浪費
雖然我都買o左本新o既
但係始終都唔服氣~~
今日
中文堂::做o左個小測驗
講o左一部分o既答案
英文堂::派TeSt卷
唉-0-唔方好得去邊喇......
失落中-0-
數學堂::唔知咩事
mRs. LaU突然俾o左好多樣功課我地做
希望我可以搵返本mAtHs B
IH堂::派TeSt
麻麻地-0-
竟然有人係滿分=.=
不得不佩服
中史堂::最搞笑o既係.....
有人話P.mA講到貨源o既時間
越來越激動
成班笑死**
PE堂::分組傾pRoJeCt
hIgH到飛@@
講o下講o下
講到屎-0-

希望我可以搵倒我本mAtHs B喇
期待中......
好想cH o左個bAcKgRoUnD
有咩好介紹呀~?
可以sd俾我嗎???

mY xG``
http://www.xanga.com/CinnaSandra/
多留cM喔~
|