今日有中文測驗
唉-0-
唔多好
總算oKK
有溫過書=.=
但課文只出一題 -.-|||
O左
今日
中文堂::測驗......測驗......
就來悶死-0-
英文堂::對fReEwAY 答案
好期待放學**
數學堂::cHEcK 簿
PTH堂::唉-0-
又唱童話,,頂唔順
個老師
又唔知自己唱得難頂
有人仲錄o左音 =.=|||
cOokErY::我痴o左線-0-
bO湯
落o左d材料落人地個bO
唔好意思-0-
要麻煩好多人......
搞到mRs. cHoU要將2個bO倒埋一齊
再分開2個bO
sOrRy......

sOrRy 呀
搞到你地咁-0-

多留cM喔~
mY xG``
www.xanga.com/CinnaSandra
|