今日打球
又見倒個衰人
佢俾o左張紙我地
叫我地比賽囉乜事
唉
最唔鐘意就係比賽.......
成日都輸......
屎到死-0-
今日
中文堂::悶-0-
mRs. cHiN要遲上課室
佢話叫我地自修=.=又冇話自修d咩
好多人都係傾計
英文堂::sTudEnT teAcHeR來教
正~~可以傾計
數學堂::teST呀~好難@@
好驚唔合格
點算-0-
IH堂::有個牙sIR來教
講知識產權
佢想人答問題 但係自己舉手
冇人理佢xdd
仲成日送埋d人人都唔會用o既野
唔覺得好令~
eThIcS堂::做3張工作紙
好無聊-0-
mUsIc堂::唱歌
有人成日入錯拍子
搞到mRs. lAU好嬲@@
白痴的野↑↑↑
唔記得o左係咩來~

mY xG``
www.xanga.com/CinnaSandra/
多留cM喔~
|