7::00pM
打完羽毛球之後
去o左官涌7字樓食飯
食抄麵
好好味~~
之後
坐的士返屋企
個的士佬食到成架車有好大陣煙味
臭到死
想開窗
但係呀媽話算-0-
唉
個的士佬仲要我呀爸教佢點去我屋企
有冇搞錯呀
好心唔識路就唔好學人做的士佬喇
注意下口得喇唔該
前面有架車塞住o左
就唔好狂bee人
人地都唔想o家mA
仲要講曬粗口
唔應該喇
影響曬香港o既市容~~
不過e家d人係咁o家喇
講返今日o既野@@
中文堂::做pReSenT
玩做手語-0-笑到我死
英文堂::個sTudEnT teAcHeR來教
悶到死@@好心自己講野講得大聲就唔好用miC喇
耳聾喇~~仲覺得自己送係人o既貼紙好靚
oMG~
數學堂::冇特別-0-
做eXerCisE=.=
用計算機都會做錯-0-
IS堂::好正呀@@做cRyStaL
不定搞個soLutIoN
唔知會係點o既呢~~
好大定好細??期待中_____*
中史堂::非常留心
唔覺悶~~好少可-0-
oRaL堂::唉~~差d以為唔見o左張紙
原來係我個fD倒
嚇死@@要讀野-0-驚......

好cuTe o既熊熊~~
又唸起d功課

mY xG`
www.xanga.com/CinnaSandra/
多留cM喔~
|