e家又有tEsT
你唔辛苦我都覺得辛苦喇
點解成日都要teST
唉-0-
搞錯......
今日又派teST卷
下個禮拜又有中文+數學teST
返學真苦
+++++++++++++++++
今日係個sTudEnT tEaCheR o既lAsT dAy
好開心
唔洗再對住佢d英文發音
原來
佢係hOlY o既校友
佢話P mA都有教過佢
咁......
P mA都教o左好耐姐-0-
++++++++++++++++++
中文堂::日日都係講住呢個字-0-
悶悶悶悶悶悶......
開o左新o既一課
英文堂::默書......
俾人扣o左5分
因我冇帶dIcTaTiOn bOoK
條氣有d唔順
數學堂::對測驗卷
好彩未洗交改正住
miSS左一題未做
IH堂:: A cHuNg竟然俾我地5分鐘我都溫英文dIcT
好奇怪~~
佢又會睇倒有人溫緊dIcT
中史堂::同個sTudEnT tEaCheR一齊影相
影唔倒我
前面遮住
哈哈-0-
IS堂::又派卷
成績oKK喇
PE堂::俾人話
唔該你幫我
我會永遠感激你~~
++++++++++++++++++
就死了-0-
++++++++++++++++++++

mY xG``
http://www.xanga.com/CinnaSandra/
多留cM喔~